Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:509061
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Individuālais uzņēmums I/U ''U. Vecvagara projektēšanas un pakalpojumu biroja" Latvijas Republikas Uzņēmuma Reģistrā reģistrējies 1992. gada 2.oktobrī. Uzņēmuma darbības veids – celtniecības projektēšana; kokapstrāde. 07.11.95. veiktas izmaiņas I/U sāk papildus darboties sabiedriskās ēdināšanas sfērā. Sāk pārvaldīt viesu māju “Motelis Nīcava”.
Motelis ''Nīcava'' dibināts 1993.gada 15.oktobrī. Atrodas 18 km no Liepājas, šosejas Liepāja - Klaipēda malā.
I/U ''U. Vecvagara projektēšanas un pakalpojumu biroja" viena no darbības sfērām ir viesu māja "Motelis Nīcava". To vada fiziska persona ar saviem personiskajiem līdzekļiem, un ir personīgi atbildīga par uzņēmuma nodrošināšanu ar līdzekļiem un patstāvīgi pieņem lēmumus. Par atalgojumu šī persona saņem uzņēmējdarbības gaitā gūto peļņu. Individuālais uzņēmējs ir atbildīgs par sava uzņēmuma parādiem ar savu personisko mantu. Tātad viņam piederošo māju, zemi, mašīnu var pārdot parādu segšanai.
Uzņēmuma nosaukums pilnībā atbilst LR likumdošanai. Vārds motelis apzīmē uzņēmējdarbības veidu. Savukārt Nīcava ir latvisks vārds, aizgūts no vietas nosaukuma, tā senāk dēvēja šo vietu.

Uzņēmums savu darbību sāka 1995. gada novembrī, tādēļ ienākumi nav lieli. Turpmākajos gados vērojams uzņēmuma uzplaukums. No 1997.gada vidējais neto apgrozījums saglabājas līdzīgs – brieduma gadi.
Es domāju , ja jau reiz uzņēmuma vidējais apogrozījums, jau vairākus gadus paliek nemainīgs uzņēmuma vadītājam jāsāk, par jaunu pakalpojumu ieviešanu, darbinieku izglītošanu, reklāmas kampaņas sākšanu.



Preču un pakalpojumu raksturojums
Pakalpojums ir jebkura darbība, ko kāds var sniegt kādam citam, bet gala rezultātā pakalpojuma saņēmējs nav ieguvis kaut ko sataustāmu. Pakalpojumam ir dažas unikālas īpašības, kas atšķir to no precēm.
Nesataustāmība, tas nozīmē, ka pakalpojumu nevar redzēt, dzirdēt vai sajust. Pakalpojumam nevar iepriekš paredzēt gala iznākumu. Tādēļ pakalpojumu patērētāji parasti cenšas izmantot tos pakalpojumus, par kuriem ir pozitīvas atsauksmes, moderns aprīkojums un iekārtojums. Pamatojoties uz to, ka pakalpojuma nesataustāmība palielina iegādes risku, pircēji savu izvēli izdara vairāk atsauksmju ietekmē nevis pēc redzētās reklāmas TV. Tādēļ pakalpojumu sniedzējiem būtu jāpievērš īpaši liela uzmanība sava uzņēmuma tēla izveidē un nostiprināšanā.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register