Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:911325
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma un pakalpojumu īss apraksts    4
2.  SIA “Čempions” situācijas analīze mazumtirdzniecībā    6
2.1.  SIA “Čempions” ietekmējošo ārējo faktoru analīze    6
2.2.  SIA “Čempions” ietekmējošo iekšējo faktoru analīze    9
2.2.1.  Uzņēmuma veids un izmantotās stratēģijas analīze    9
2.2.2.  SIA “Čempions” mērķa tirgus analīze    10
2.2.3.  Piegādātāju analīze    10
2.3.  SIA “Čempions” SVID analīze    11
3.  SIA “Čempions” darbības plānošana    14
3.1.  Uzņēmuma mērķi un stratēģijas    14
3.2.  Darbības plānošana    15
3.2.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas analīze    15
3.2.2.  SIA “Čempions” personāla vadīšana    16
3.2.3.  SIA “Čempions” mērčendaizinga plāna izstrāde    17
3.2.4.  Cenu politikas veidošana    18
3.2.5.  SIA “Čempions” komunikācija ar patērētājiem    19
  Secinājumi un priekšlikumi    21
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    23
Extract

IEVADS
Savā darbā “SIA “Čempions” darbības analīze un plānošana” autors aprakstīja un analizēja fitnesa centra “Čempions” darbību. Studiju darba temats ir aktuāls, jo lai veiksmīgi vadītu uzņēmumu ir jāplāno uzņēmuma darbība, jāizpēta uzņēmuma vide, stiprās un vājās puses, konkurentu darbība, lai spētu visefektīvāk apmierināt patērētāju vajadzības un gūt peļņu. Lai uzņēmējs ne tikai tiektos, bet arī sasniegtu labus panākumus darījumu veikšanā, tam jābūt labi informētam un zinošam. Lai informācija tiktu iegūta ir jāveic padziļināta vides analīze.
Studiju darba mērķis ir apkopot un analizēt ar fitnesa centru “Čempions” saistītu informāciju, izpētīt tā iekšējo un ārējo vidi, izanalizēt to ietekmējošos faktorus, tā rezultātā veikt secinājums un izvirzīt priekšlikumus uzņēmuma veiksmīgai turpmākai darbībai.
Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti šādi uzdevumi:
Iepazīt uzņēmuma vēsturi, darbības jomu un preču sortimentu;
Izpētīt un analizēt SIA “Čempions” vides faktorus, kas ietekmē uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, kā arī veikt SVID analīzi, lai uzzinātu potenciālās iespējas un draudus, stiprās un vājās puses;
Izpētīt un izanalizēt SIA “Čempions” darbības plānošanu, veicot uzņēmuma tirdzniecības zonas analīzi, apskatot merčendaizinga plānu izstrādi, analizējot cenu politiku, kā arī apskatot uzņēmuma komunikāciju ar patērētājiem;
Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus, balstoties uz apskatīto informāciju par uzņēmumu, lai piedāvātu jaunas idejas un iespējas turpmākai darbībai.
Pētījuma metodes - statistiskās metodes: salīdzināšanas metodes, praktiskās pētījuma metodes: pircēju segmentēšana, SVID analīze, tabulas un grafiskās metodes.
Pētījuma avoti - kā pētījuma avoti tiek izmantoti Latvijas Republikas likumi, speciālā literatūra, mācību literatūra, valsts statistikas dati, uzņēmuma nepublicētie materiāli un arī interneta resursi.
Pētīšanas periods - sākot ar 2007. gada 17. februāri, līdz 2008. gada 1. decembrim.
Temata ierobežojums - konkrētajā studiju darbā aptvertā informācija ir ierobežota, jo atspoguļo tikai ar darba tematiku saistītos pamatjautājumus, līdz ar to darbā nav izmantota visa ar uzņēmumu saistītā informācija.

1. UZŅĒMUMA UN PAKALPOJUMU ĪSS APRAKSTS
SIA “Čempions” tika izveidota 2007. gada 17. februārī. Uzņēmumu nodibināja Kirils Lazebniks. Sākumā uzņēmumā strādāja 4 cilveki. Tie bija administrators, treneris, grāmatvedis un apkopēja. Uzņēmumam bija tikai viens pakalpojums - trenažieru zāle. Uzņēmuma platība bija gandrīz divreiz mazākā. Pielāgojoties tirgus apstākļiem un strauji augošajam pieprasījumam pēc sniegtajiem pakalpojumiem, neilgā laikā neliela trenažieru zāle pārtapa par fitnesa klubu un izveidoja vēl trīs pakalpojumus – pirti, aerobikas nodarbības un solāriju. Uzņēmumā strādājošo skaits pieauga 2,5 reizēs.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register