-
Mazum- un vairumtirdzniecības vadīšana
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma un pakalpojumu īss apraksts | 4 |
2. | SIA “Čempions” situācijas analīze mazumtirdzniecībā | 6 |
2.1. | SIA “Čempions” ietekmējošo ārējo faktoru analīze | 6 |
2.2. | SIA “Čempions” ietekmējošo iekšējo faktoru analīze | 9 |
2.2.1. | Uzņēmuma veids un izmantotās stratēģijas analīze | 9 |
2.2.2. | SIA “Čempions” mērķa tirgus analīze | 10 |
2.2.3. | Piegādātāju analīze | 10 |
2.3. | SIA “Čempions” SVID analīze | 11 |
3. | SIA “Čempions” darbības plānošana | 14 |
3.1. | Uzņēmuma mērķi un stratēģijas | 14 |
3.2. | Darbības plānošana | 15 |
3.2.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas analīze | 15 |
3.2.2. | SIA “Čempions” personāla vadīšana | 16 |
3.2.3. | SIA “Čempions” mērčendaizinga plāna izstrāde | 17 |
3.2.4. | Cenu politikas veidošana | 18 |
3.2.5. | SIA “Čempions” komunikācija ar patērētājiem | 19 |
Secinājumi un priekšlikumi | 21 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 23 |
IEVADS
Savā darbā “SIA “Čempions” darbības analīze un plānošana” autors aprakstīja un analizēja fitnesa centra “Čempions” darbību. Studiju darba temats ir aktuāls, jo lai veiksmīgi vadītu uzņēmumu ir jāplāno uzņēmuma darbība, jāizpēta uzņēmuma vide, stiprās un vājās puses, konkurentu darbība, lai spētu visefektīvāk apmierināt patērētāju vajadzības un gūt peļņu. Lai uzņēmējs ne tikai tiektos, bet arī sasniegtu labus panākumus darījumu veikšanā, tam jābūt labi informētam un zinošam. Lai informācija tiktu iegūta ir jāveic padziļināta vides analīze.
Studiju darba mērķis ir apkopot un analizēt ar fitnesa centru “Čempions” saistītu informāciju, izpētīt tā iekšējo un ārējo vidi, izanalizēt to ietekmējošos faktorus, tā rezultātā veikt secinājums un izvirzīt priekšlikumus uzņēmuma veiksmīgai turpmākai darbībai.
Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti šādi uzdevumi:
Iepazīt uzņēmuma vēsturi, darbības jomu un preču sortimentu;
Izpētīt un analizēt SIA “Čempions” vides faktorus, kas ietekmē uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, kā arī veikt SVID analīzi, lai uzzinātu potenciālās iespējas un draudus, stiprās un vājās puses;
Izpētīt un izanalizēt SIA “Čempions” darbības plānošanu, veicot uzņēmuma tirdzniecības zonas analīzi, apskatot merčendaizinga plānu izstrādi, analizējot cenu politiku, kā arī apskatot uzņēmuma komunikāciju ar patērētājiem;
Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus, balstoties uz apskatīto informāciju par uzņēmumu, lai piedāvātu jaunas idejas un iespējas turpmākai darbībai.
Pētījuma metodes - statistiskās metodes: salīdzināšanas metodes, praktiskās pētījuma metodes: pircēju segmentēšana, SVID analīze, tabulas un grafiskās metodes.
Pētījuma avoti - kā pētījuma avoti tiek izmantoti Latvijas Republikas likumi, speciālā literatūra, mācību literatūra, valsts statistikas dati, uzņēmuma nepublicētie materiāli un arī interneta resursi.
Pētīšanas periods - sākot ar 2007. gada 17. februāri, līdz 2008. gada 1. decembrim.
Temata ierobežojums - konkrētajā studiju darbā aptvertā informācija ir ierobežota, jo atspoguļo tikai ar darba tematiku saistītos pamatjautājumus, līdz ar to darbā nav izmantota visa ar uzņēmumu saistītā informācija.
1. UZŅĒMUMA UN PAKALPOJUMU ĪSS APRAKSTS
SIA “Čempions” tika izveidota 2007. gada 17. februārī. Uzņēmumu nodibināja Kirils Lazebniks. Sākumā uzņēmumā strādāja 4 cilveki. Tie bija administrators, treneris, grāmatvedis un apkopēja. Uzņēmumam bija tikai viens pakalpojums - trenažieru zāle. Uzņēmuma platība bija gandrīz divreiz mazākā. Pielāgojoties tirgus apstākļiem un strauji augošajam pieprasījumam pēc sniegtajiem pakalpojumiem, neilgā laikā neliela trenažieru zāle pārtapa par fitnesa klubu un izveidoja vēl trīs pakalpojumus – pirti, aerobikas nodarbības un solāriju. Uzņēmumā strādājošo skaits pieauga 2,5 reizēs.
…
Tas ir RTU studenta darbs, kurš rakstīts 2009. gadā. Atzīme par darbu - 9.
Darbā ir gramatikas kļūdas.
- Finanšu rādītāju analīze un SIA "Firma PAMATS" finansiālā stāvokļa izvērtējums
- Mazum- un vairumtirdzniecības vadīšana
- Produkcijas dzīves cikls
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma "Latio" darbinieku motivācijas līmeņa paaugstināšanas projekts
Research Papers for university32
-
Viesnīcas nozares apraksts
Research Papers for university15
-
Uzņēmuma mārketinga analīze
Research Papers for university25
-
VAS "Latvijas Pasts" komunikācijas raksturojums
Research Papers for university17
-
Maksātnespējas procesa iespējamie risinājumi
Research Papers for university8