Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:862271
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Vispārīgs apraksts    3
1.1.  Ziedu veikala piedāvātie produkti    5
2.  Konkurences analīze    8
3.  Nozares ekonomisko rādītāju analīze    12
4.  ID analīze    17
  Secinājumi    18
  Informācijas avoti    19
Extract

Mazumtirdzniecība kā tāda nodrošina iedzīvotājus ar dažādu preču (pārtikas un nepārtikas) sortimentu. Tātad var secināt, šai nozarei ir milzīga loma cilvēku ikdienā. Uzskatāms, ka mazumtirdzniecībai ir bagāta pastāvēšanas vēsture, jo tās aizsākumi ir meklējami senos laikos, sākoties savstarpējām tirdzniecības attiecībām. Par senlaiku tirgus attiecību pastāvēšanu liecina monētas un citas vērtības, kuras atrastas arheoloģiskajos izrakumos dažādās pasaules malās.
Vēlēšanās un interese izpētīt vienu no senākajām pasaules nozarēm, kā arī vēlme uzzināt , kāda ir pašreizējā situācija, un vai ir iespējama jaunas firmas ieiešana šajā tirgū, ir iemesls, kāpēc par darba tematu izvēlējos mazumtirdzniecību. Un tā kā par sava Biznesa plāna tēmu izraudzījos ziedu veikala dibināšana, tad nolēmu, ka būtu vērtīgi izpētīt konkrēti ziedu mazumtirdzniecību. Rezultātā būs jau veiksmīgi izpētīta mazumtirdzniecības vide, attīstības līmenis, konkurence, un galvenie šī darba secinājumi būs iestrādājami mana Biznesa plāna (SIA „Ziedu Namiņš”) daļā, kurš runā par uzņēmējdarbības vidi, nosacījumiem ziedu veikala darbībai, kā arī izstrādāta sadaļa par produkciju un tās analīzi.
Mana nozares apraksta mērķis ir noskaidrot vai uzņēmums, kurš darbosies šajā tautsaimniecības nozarē, spēs sekmīgi darboties Latvijas jau tā pārblīvētajā tirgū. Galvenie pētīšanas paņēmieni, ko izmantošu, būs dažādu datu un rakstu analizēšana un komentēšana. Materiāli pārsvarā iegūti no LR Centrālās Statistikas pārvaldes, statistikas izdevumiem, uzņēmumu interneta mājas lapām, dažādiem informācijas resursu portāliem (www.zl.lv, www.ldiena.lv, www.lv.lv u.c.) , biznesa laikrakstiem un žurnāliem („Latvijas Vēstnesis”, „Latvijas Ekonomists”, „Lauku Biznesa Laikraksts”, „Bilance”), LR ekonomikas ministrijas mājas lapas un bibliotēkā pieejamās literatūras par attiecīgo nozari. Darba izstrādes gaitā centos izpildīt sekojošus uzdevumus:
1.Izveidot nozares un tās produktu aprakstu;
2.Aprakstīt galvenos nozarē darbojošos konkurentus;
3.Izzināt nozares ekonomiskos rādītājus;
4.veikt ID (iespējas un draudi) analīzi…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1161503
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register