Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:110007
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Situācijas analīze mazumtirdzniecībā    5
2.1.  Mazumtirdzniecības uzņēmumu ietekmējošie ārējie faktori    6
2.1.1.  Makrovides analīze    6
2.1.1.1.  Demogrāfiskie un sociālekonomiskie faktori    6
2.1.1.2.  Politiskie faktori    8
2.1.1.3.  Kultūras un izglītības faktori    9
2.1.1.4.  Tehnoloģiskie faktori    9
2.1.2.  Mikrovides analīze    10
2.1.2.1.  Konkurenti    10
2.1.2.2.  Starpnieki    11
2.1.2.3.  Klienti    11
2.2.  Uzņēmuma veids un izmantotās stratēģijas analīze    13
2.2.2.  Uzņēmuma mērķa tirgus analīze    14
2.2.3.  Piegādātāju analīze    16
2.3.  SVID analīze    17
3.  Uzņēmuma darbības plānošana    19
3.1.  Uzņēmuma mērķi un stratēģija    19
3.2.  Darbības plānošana    20
3.2.1.  Veikala noliktavu un veikalu atrašanās vietas analīze    20
3.2.2.  Uzņēmuma personāla vadīšana    23
3.2.3.  Merčendaizinga plāna izstrāde    25
3.2.4.  Cenu politika    29
3.2.5.  Komunikācija ar patērētājiem    30
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Bibliogrāfiskais saraksts    32
Extract

Latvijas tirgū ik gadu parādās aizvien jauni saldumu tirgotāji. Jaunie tirgotāji tirgo gan pašmāju uzņēmumu produkciju, gan arī ārzemju saldumu ražotāju produkciju, kuri aizvien vairāk un vairāk iespiežas Latvijas saldumu tirgū un cenšas ieņemt pēc iespējas lielāku tirgus daļu. Tā kā saldumu tirgus ir ļoti piesātināts uzņēmumiem ir jāanalizē konkurenti, jārod jauni risinājumi kā piesaistīt pircējus, lai tā „izdzīvotu” lielajā tirgu un spētu apmierināt pircēju vēlmes un vajadzības.
Vienmēr ir bijis aktuāls jautājums, ko darīt labāk nekā konkurenti, jo tirgus ir ļoti piesātināts un ir iespējams zaudēt vai nepiesaistīt klientus nepārdodot to, ko pieprasa, kad pieprasa un par kādu cenu pieprasa pircēji.
Tāpēc izstrādājam vairākus kursa darba mērķus.
Kursa darba mērķi ir:
apskatīt un analizēt SIA „Saldumu tirdzniecība” pozīcijas tirgū;
novērtēt šī uzņēmuma preču un pakalpojumu līmeni un vērtību;
izanalizēt uzņēmuma veikalos valdošo atmosfēru, iekārtojumu;
izanalizēt uzņēmuma draudus un iespējas;
sniegt secinājumus un priekšlikumus par uzņēmuma stāvokļa uzlabošanu.
Lai sasniegtu izvirzītos mērķus veicami vairāki uzdevumi.
Darba uzdevumi:
veikt uzņēmumu ietekmējošo ārējo faktoru analīzi;
veikt uzņēmumu ietekmējošo iekšējo faktoru analīzi;
veikt uzņēmuma SVID analīzi;
apskatīt uzņēmuma darbības plānošanu;
noteikt uzņēmuma mērķus un stratēģijas.
Lai izpildītu izvirzītos darba uzdevumus tiek izmantotas ekonomiskās un statistiskās salīdzināšanas pētījumu metodes, tabulas.
Par pētījumu avotiem tiek izmantoti valsts statistikas dati, interneta resursi, vispārēja un specializētā literatūra.
Darba veikšanas gaitā ir ierobežojumi pieejamai uzņēmuma informācijai, kas apgrūtina darba izpildi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register