Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:678396
 
Evaluation:
Published: 14.11.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  MAZUMTIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA TĒLA VEIDOJOŠIE FAKTORI    4
  KONKURENTU ANALĪZE    6
  SECINĀJUMI    8
  PRIEKŠLIKUMI    9
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    10
Extract

SECINĀJUMI
1. Visi "Sportland" veikali konkrētajā pilsētā ir izvietoti tirdzniecības centros, un tie aptver gandrīz katru Rīgas apgabalu.
2. „Sportland” visu veikalu telpu dizainā ir stadiona skrejceļš, kas ir sarkanā krāsā un aizpilda visu veikalu, tas pircējos var radīt vēlmi pievērsties aktīvam un dinamiskam dzīvesveidam.
3. „Sportland” patērētājiem piedāvā pasaulē pazīstamāko sporta preču ražotāju produkciju – Nike, Adidas, Timberland, O’Neill, Converse, AND1 u.c.
4. „Sportland” veikalos tiek piedāvātas augstas kvalitātes preces par salīdzinoši augstām cenām.
5. „Sportland” veikalos ir sastopami zinoši un izpalīdzīgi darbinieki, kas palīdz izdabāt klientu vēlmēm.
6. „Sportland” pastāvīgi izvieto reklāmas plašsaziņas līdzekļos – TV, internetā, žurnālos, skatlogos, kā arī atbalsta dažādus sporta pasākumus.
7. „Sportland” veikalu tēls sabiedrībā ir plaši pazīstams un iecienīts.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register