Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:883560
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Feminisms    4
  Stereotipi medijos    5
  Stereotipu maiņa    8
  Secinājumi    10
  Pielikumi    11
  Izmantotā literatūra    16
Extract

Gadu gaitā sievietes loma sabiedrībā ir ļoti būtiski mainījusies- no mājsaimnieces un bērnu audzinātājas sieviete ir pārvērtusies par pilntiesīgu sabiedrības locekli, kurai ir tādas pašas tiesības kā vīrietim. Taču vēstures notikumi un kādreizējā sievietes loma traucē mūsdienu sievietei dzīvot pilnvērtīgi, jo gadu gaitā ir veidojušies un sabiedrībā iesakņojušies dažādi stereotipi, kuri būtu jāpārvar, lai sieviete sabiedrībā ieņemtu savām spējām atbilstošu vietu.
Mēs balstījāmies uz McGuire par neparedzētajiem mediju efektiem, tas tiek apskatīts visā darbā, ka medijiem ir liela ietekme stereotipizācijā, bet tas tiek darīts un uztverts neapzināti, taču ar palikošām sekām. Šī brīža modernajā pasaulē, kurā masu mediji ieņem nozīmīgu vietu, arvien biežāk jūtama to spēcīgā ietekme un cilvēka dzīvi individuāli un sabiedrības uzskatiem un uzbūvi kopumā. Tādēļ ir likumsakarīgi tas, ka masu mediji spēj ietekmēt arī sievietes lomu sabiedrībā un sabiedrības uzskatus par sievietes tēlu. Tas, ka medijiem ir ietekme uz auditoriju gan palīdz, gan kavē sabiedrības uzskatu aiziešanu no līdzšinējā stereotipiskā skatījuma.
Mediji ir laika gaitā ļoti attīstījušies un katram no tiem ir sava specifika un sava mērķauditorija, līdz ar to ir novērojamas atšķirības mediju saturā atkarībā no tā kāda ir to auditorija. Visizteiktāk tas ir novērojams sieviešu un vīriešu žurnālos, kuri katrs pauž savus, atšķirīgus viedokļus par sievietes tēlu, standartiem un lomu sabiedrībā. Šajos žurnālos, kuriem jau sākumā ir noteiktas šīs atšķirības – sieviešu un vīriešu, tiek veiktas propagandiska rakstura manipulācijas. Sieviešu žurnāli cenšas laust stereotipus un mēģinājumus padarīt sievieti par seksuālās iekāres objektu, kad, tajā pašā laikā, vīriešu žurnāli cenšas šo pozīciju nostiprināt, dodot tām klāt aizvien jaunas ierosmes.
Sievietes loma gadsimtiem ilgi bijusi pakārtota vīriešu vajadzībām, taču mūsdienās, kad visur ir noteikta dzimumu, tā tiek krasi mainīta un ar mediju palīdzību mēģināta izplatīt sabiedrībā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1127585
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register