Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:279733
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Mediju sistēma Latvijā un Eiropas Savienībā    4
1.1.  Mediju sistēma Latvijā    4
1.2.  Eiropas Savienības mediju politika    7
2.  Mediju specifika un loma Sabiedrisko attiecību kampaņu darbībā    10
  NOBEIGUMS    13
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    15
Extract

NOBEIGUMS
1. Galvenie normatīvie akti, kas Latvijā regulē un nosaka mediju darbību ir likums „Par presi un citiem masu informācijas līdzekļiem” un Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likums. Latvijai ir saistoša arī Audiovizuālo mediju pakalpojumu direktīva (2010/13/ES).
2. Latvijā par masu informācijas līdzekļiem tiek uzskatītas avīzes, žurnāli, biļeteni un citi periodiskie izdevumi (iznāk ne retāk kā reizi trīs mēnešos, vienreizējā tirāža pārsniedz 100 eksemplārus), kā arī elektroniskie plašsaziņas līdzekļi, kinohronika, informācijas aģentūru paziņojumi, audiovizuāli ieraksti, kas paredzēti publiskai izplatīšanai. Interneta vietni var reģistrēt kā masu informācijas līdzekli.
3. Eiropas Savienības mediju politika aprobežojas galvenokārt ar audiovizuālajiem medijiem.
4. Katra Eiropas Savienības dalībvalsts īsteno savu audiovizuālās nozares politiku. Tomēr Eiropas Savienībā ir noteikti galvenie principi un noteikumi, lai nodrošinātu, piemēram, godīgu konkurenci audiovizuālajā nozarē, brīvu pakalpojumu kustību, nepilngadīgu personu aizsardzību.
5. Eiropas Savienības audiovizuālās un mediju politikas galvenie instrumenti ir nozari regulējošie dokumenti, no kuriem galvenais ir Audiovizuālo mediju pakalpojumu direktīva (2010/13/ES); audiovizuālās un mediju nozares atbalsta mehānismi, piemēram, programma MEDIA, kas papildina katras dalībvalsts atbalsta mehānismus; citi pasākumi, kas veicina audiovizuālās un mediju nozares visaptverošu attīstību, piemēram, attiecībā uz digitālā satura izplatību tiešsaistē, mediju lietotprasmes vai mediju daudzveidības veicināšanu; darbība ārpus Eiropas Savienības - sadarbība ar citām starptautiskajām organizācijām, īpaši aizstāvot Eiropas kultūras intereses Pasaules Tirdzniecības organizācijā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register