Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:429146
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Metodiskā darba analīze    4
  Analīzes materiālu aktualizēšana un izmantošana    7
  Secinājumi    9
  Izmantotās literatūras saraksts    10
Extract

Metodiskais darbs izglītības iestādē veicina straujāku inovāciju ieviešanu, izglītības procesa rezultatīvas pārmaiņas, pedagogu saskarsmi un zinātnisku pieeju ikdienas darbam. Tas nodrošina arī pedagogu profesionālās meistarības izaugsmi, sistemātisku pieeju pētnieciskai darbībai. [3,84]
Bet, gluži tāpat, kā arī mēs savā ikdienas dzīvē ik pa laikam pieļaujam dažādas kļūdas vai veicam svarīgus uzlabojumus, arī metodiskais darbs skolās piedzīvo kāpumus un kritumus. Lai pēc iespējas vairāk izvairītos no mūsu veicamā darba kvalitātes pasliktināšanās un veicinātu tā izaugsmi ir jāspēj apzināties kur tiek pieļautas kļūdas. Tādēļ ļoti svarīgi ir analizēt metodisko darbu un analīzes materiālus aktualizēt un izmantot katrā metodiskā darba līmenī.
Darba mērķis ir noskaidrot kā pēc iespējas efektīvāk plānot analīzi un kā organizēt iegūto rezultātu izmantošanu izglītības iestādes darbības uzlabošanā.
Metodiskais darbs ir pedagogu sistemātisks grupu, kolektīva un individuāls darbs, kas virzīts uz pedagogu zinātnisko, teorētisko, psiholoģiski pedagoģisko pilnveidi, uz pedagogu kultūras un profesionālās meistarības pilnveidi.
Metodiskā darba mērķis ir savlaicīgas, apzinātas, sistemātiskas, zinātniskas un mūsdienīgas, kopveselas pedagogu profesionālās meistarības pilnveide.
Metodiskais darbs ir mērķtiecīgs, nepārtraukts, sistēmisks un kopveselas process.[3,86]
Analīze ir pētīšanas metode, kuras pamatā ir domāšanas darbība, kas loģiskas abstrakcijas ceļā sadala ideālo vai materiālo objektu sastāvdaļās, pētī katru no tām atsevišķi, nosaka sastāvu, konstatē līdzīgo un atšķirīgo, izzina cēloņus utt. Analīze notiek ciešā saistībā ar sintēzi, jo izziņas procesā jēdzienu sadalīšana un apvienošana norisinās savstarpējā mijiedarbībā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1120782
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register