Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:862542
 
Evaluation:
Published: 20.08.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Modernais mārketings    4
1.1.  Modernā mārketinga tendences    4
1.2.  Pasaules biznesa globalizēšana    4
1.3.  Jaunu komunikāciju līdzekļu attīstība    4
1.4.  Zinātnes un tehnikas strauja attīstība    5
1.5.  Pasaules biznesa vides sarežģītība    5
1.6.  Cilvēka dzīves līmeņa paaugstināšanās    6
1.7.  Pasaules sociālo problēmu globalizēšana    6
2.  Pētījums    7
2.1.  Uzņēmums „Oriflame”    7
2.2.  Uzņēmums „Avon”    8
2.3.  Modernā mārketinga salīdzinājums uzņēmumā „Oriflame” un „Avon”    9
  Secinājumi    13
  Izmantotās lieteratūras un avotu saraksts    14
Extract

1. Modernais mārketings
1.1. Modernā mārketinga tendences
Līdz ar pasaules globalizāciju un attīstību, mūsdienās tiek attīstīts modernais mārketings. Tā tendences ir manāmas visā pasaulē lielākajā daļā uzņēmumu. Modernā mārketinga pamatā ir sabiedrības attīstība un tās dažādie faktori. Modernā mārketinga ietekmē uzņēmumi ir paplašinājušies un tie vairs nestrādā tikai vietējā mēroga tirgū. Notiek sadarbība, apvienošanās ar citiem uzņēmumiem, filiāļu dibināšana citās valstīs, jaunu tehnoloģiju un sakaru izmantošana. Uzņēmumi darbojas arī vides aizsardzības ietvaros, kā arī kvalitātes nepārtrauktā uzlabošanā.
1.2. Pasaules biznesa globalizēšana
Uzņēmumi arvien vairāk un vairāk darbojas dažādos tirgos, dažādos reģionos. Tas nozīmē, ka nepieciešams pielāgoties vietējo pircēju kultūrai, tradīcijām un citiem rīcības faktoriem, kā arī jārēķinās ar vietējo likumdošanu, jaunu politiku un sociālo vidi.
Biznesa globalizācija - tas ir neatgriezenisks process. Paplašinās tirgus telpa, informācijas apmaiņas ātrumam un kvalitātei nozīme pieaug. Informācijas apstrādes un pārraides risinājumi vairs nav tikai tāla nākotne, tie ir vajadzīgi jau šodien.
Priekšrocības: Jauni tirgi, jauni biznesa kontakti, uzņēmuma paplašināšanās, lielākas peļņas iespējas, vairāk informācijas u.c.
Trūkumi: Mazo uzņēmumu izdzīvošanas apdraudējums, atsevišķu valstu tradīciju aizmiršana, pārmērīga globalizācija, visa vienādošana u.c.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1126699
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register