Degviela tiek iesmidzināta ar vienu sprauslām.
Sprausla novietota pirms droseļvārsta un maina padotās degvielas daudzumu atkarībā no motora darbības režīma tāpat kā karburātor motoros. Šinī sistēmā netiek lietots gaisa plūsmas mērītājs. Nepieciešamo gaisa daudzumu nosaka pēc droseļvārsta stāvokļa un kloķvārpstas griešanās frekvences signāla. EVB salīdzina saņemtos signālus ar atmiņā ievadīto informāciju, kas ietver sevī 15 dažādus droseļvārsta atvēruma stāvokļus un 15 dažādus apgriezienu intervālus. EVB izvēlas vienu no 225 iespējamiem degvielas iesmidzināšanas ilguma pamat impulsiem. Ja devēju elektriskie signāli neiekļaujas minētajos intervālos, tad, papildus analizējot skābekļa devēja elektriskos signālus, iespējams veikt iesmidzināšanas impulsa korekcijas.…