Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:694598
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.07.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Motivācija un iesaiste definīcija, un pētījumi    5
  Motivācijas definīcija    5
  Motivācijas teorijas    6
  Iesaistes definīcija    9
  Faktori kas ietekmē iesaisti    10
  Motivācija, iesasite un studijas    11
  Pētījums par skolēnu akadēmisko motivāciju un sekmēm skolā    12
  Metode    14
  Dalībnieki    14
  Metodikas apraksts    14
  Pētījuma procedūra    14
  Rezultāti    15
  Diskusija    17
  Izmantotās literatūras saraksts    18
Extract

Motivācija ir stimuls, kas dod uzvedībai mērķi vai virzienu un indivīdos darbojas apzinātā vai neapzinātā līmenī (APA dictionairy).

Pāris motivācijas citātu veidā no slaveniem cilvēkiem- Sāc no turienes, kur Tu esi. Izmanto to, kas Tev ir. Un izdari to, ko vari izdarīt (Arthur Ashe). Soli pa solim un lieta darīta (Charles Atlas). Labi izdarīts ir labāk nekā labi pateikts (Benjamin Franklin). Vienkārši izdari to!(Nike).

Zināšanas par motivāciju var palīdzēt saprast, kādēļ dažādi indivīdi vienā un tajā pašā situācijā rīkojas līdzīgi vai atšķirīgi un kādēļ viens un tas pats indivīds dažādos laika posmos līdzīgās situācijās var izturēties atšķirīgi. Iesaiste ir “salīdzinoši ilgstošs prāta stāvoklis, kas attiecas uz personīgās enerģijas ieguldīšanu pieredzē vai darba veikšanā” (Christian, Garza & Slaughter, 2011). Iesaiste ir kļuvusi par svarīgu psiholoģisku konceptu, kas ietekmē indivīda uzvedību un izvēli daudzās jomās – izglītībā, darba vidē, brīvajā laikā, u.c. Motivācijai un iesaistei ir svarīga loma mācībās un sasniegumos. Tās ir pozitīvi saistītas ar dalību klasē, centieniem mācībās, prieku mācīties, adaptīvo mācīšānās stratēģiju izmantošanu un akadēmiskajiem sasniegumiem (Ginns, Martin & Papworth, 2018). Akadēmiskā motivācija attiecas uz indivīda tieksmes enerģiju, virzību un virzību attiecībā uz mācīšanos un sasniegumiem (Martin, Ginns & Papworth, 2017). …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register