Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:340989
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kultūra Latvijā    3
  Muzeja misija un funkcijas    6
  Muzeja apraksts un vīzija    7
  Muzeju rašanās vēsture    9
  Muzeju devums ekonomikā    11
  Laikmetīgās mākslas aktivitātes    15
  Izmantotās literatūras saraksts    19
Extract

Plānotie projekti Latvijā:
Muzejpedagoģiskās programmas Latvijas muzejos mazākumtautību skolām
Sekmīgam sabiedrības integrācijas procesam un visu Latvijā dzīvojošo tautu iespējami pilnvērtīgas kultūrvides veidošanai ir svarīgi jau agrīnā personības attīstības periodā uzsākt dialogu ar Latvijā dzīvojošajiem cittautiešiem par valsti un sabiedrību, par katra iedzīvotāja vietu un nozīmi tajā.
Nepārvērtējama loma šī dialoga rosināšanā ir izglītības iestādēm. Skolas arvien plašāk mācību un audzināšanas procesā izmanto bibliotēkas un muzejus. Nozīmīgu vietu izglītības procesā ir ieguvis muzejs, piedāvājot ļoti plašu informācijas un aktivitāšu spektru. Īpaši efektīva ir muzejpedagoģisko programmu metode, kas jau vairākus gadus sekmīgi tiek realizēta daudzos Latvijas muzejos.
Muzejpedagoģisko programmu būtība ir tāda, ka atšķirībā no tradicionālā muzeju piedāvājuma . ekskursijām izstādēs un ekspozīcijās, kur apmeklētājs ir pasīva informācijas uztvērēja lomā . Šīs programmas ir orientētas uz konkrētu mērķauditoriju, izmanto interaktīvas, dažādām vecuma grupām piemērotas metodes un iesaista skolēnu aktīvā izziņas procesā. Gan ārzemju muzeju pieredze, gan vairāk kā 50 muzejpedagoģiskās programmas, kas Latvijas muzejos tiek piedāvātas skolēniem no skolām ar latviešu mācību valodu, kā arī apmeklētāju atsaucība ir pierādījusi to efektivitāti.
Ņemot vērā to, ka muzejpedagoģiskas programmas tiek orientētas uz konkrētām mērķauditorijām, nav iespējama esošo programmu izmantošana mazākumtautību auditorijai. Tāpēc būtu svarīgi rast resursus muzejpedagoģisko programmu veidošanai mazākumtautību skolām.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register