Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:840904
 
Evaluation:
Published: 12.12.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija latviešu valodā    2
  Anotācija angļu valodā    3
  Saturs    4
  Ievads    5
1.  Mūzikas izglītības sistēma tās izveide un attīstība    7
1.1.  Mūzikas mācības attīstība Latvijā    7
1.1.1.  Muzikālā izglītība kā Latvijas Republikas izglītības sistēmas sastāvdaļa    8
1.1.2.  Mūzikas mācība vispārizglītojošajā skolā    10
1.1.3.  Profesionālās mūzikas izglītība    10
1.2.  Mūzikas izglītības pieejamība cilvēkiem ar īpašām vajadzībām    12
1.3.  Interešu izglītības veidošanās un attīstība    14
2.  Mūzikas loma mūsdienu skolas praksē    18
3.  Pētījuma rezultātu apkopojums    20
  Secinājumi    28
  Izmantotās literatūras saraksts    29
  Pielikums    30
Extract

Secinājumi
Zinātniski pētnieciskajā darbā, pamatojoties uz zinātniskās literatūras analīzi, pētītas jauniešu mūzikas izglītības iespējas Rīgā.
Teorētisko atziņu un praktiskā pētījuma izstrādes gaitā tika secināts:
1) Lai apgūtu mūziku ir 3 veidu iespējas – vispārizglītojošā skolā, mūzikas skolās un interešu izglītības centros;
2) Muzikālās izglītības apguve vispārizglītojošā skolā virzīta uz personības izaugsmi, attīstot sevi gan intelektuāli, gan emocionāli, savukārt mūzikas skolās darbība balstās uz specialitātes apgūšanu, kas rada iespēju bērniem muzikālo izglītību iegūt augstākā līmenī nekā vispārizglītojošās skolās;
3) Latvijā ir divas mūzikas skolas, kuru mācību programmas piedāvā iespēju profesionāli apgūt mūziku bērniem ar īpašām vajadzībām – P.Jurjāna mūzikas skola un Juglas mūzikas skola;
4) Rīgā dažādos interešu izglītības centros tiek piedāvātas uz profesionālo iemaņu iegūšanu orientētas mācības, tai skaitā arī padziļināta mūzikas apguve.
5) Rīgas 69.vidusskolā mācās 433 skolēni, no kuriem tikai 19 skolēnu padziļināti apgūst mūziku mūzikas skolā. Vairāk tādu ir sākumskolas klasēs;
6) Vairums jauniešu neizmanto sniegtās iespējas apgūt mūziku papildus dažādās mūzikas izglītības iestādēs, lai gan ir informēti par daudzveidīgām ar mūzikas apguvi saistītām izglītības iestādēm.
Mūzika kā mācību priekšmets mūsdienās ir vispārējā vidējās izglītības mācību satura sastāvdaļa. Tās apguve dod iespēju to īstenot radošā darbībā, kā arī veidot personisku attieksmi un izpratni par mūziku kopumā. Manuprāt, mūzikas padziļināta apguve, jauniešiem iesaistoties dažādās profesionālās un neformālās izglītības iestādēs, sekmē mūzikas daudzveidības iepazīšanu, attīstot muzikālo gaumi un veidojot estētisko vērtību izpratni par mūzikas valodu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register