Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:773622
 
Evaluation:
Published: 09.09.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Īss ieskats mūzikas terapijas attīstības vēsturē    5
2.  Mūzikas terapija bērniem ar valodas traucējumiem    6
  Secinājumi    9
  Izmantotās literatūras saraksts    9
Extract

„Valoda ir brīnišķīga lieta. Kā kāds neredzams spēks viņa pārvalda cilvēku domas, prātu, sirdi. Caur valodu cilvēki nāk pie atzīšanas, caur valodu cilvēks savu prātu vairo, caur valodu cilvēks ar cilvēku sabiedrojas...”[J.Alunāns].
Bērns iemācās runāt, klausoties valodu, ko dzird sev apkārt.
Jau agrās bērnības periods ir intensīvais periods valodas attīstībai. Šis periods iestājas ilgi pirms tam, kad bērns uzsāk runāt un staigāt. Tādēļ tik bezgala liela nozīme pieaugušā valodai, jo tā, kā runās pieaugušais ar bērniem un kā pieaugušais uzklausīs bērnu, tā runās bērns. Vislabāk bērni apgūst valodu, ja viņus uzklausa. Ikdienas rūpēs un steigā mūsu valoda ne vienmēr ir precīza, tāpēc mums nevajadzētu aizmirst, ka bērns ir vislabākais atdarinātājs, kāds vien iespējams.
Runāšana un valodas saprašana ir saistīta ar saprātu, un šīs divas sfēras lielā mērā atkarīgas no sākotnējās saskarsmes ar vecākiem. Emocionālais klimats, kurā bērns dzīvo, ir noteicošais faktors viņa valodas attīstībā.
Ikdienas pieredze liecina, ka valodas un runas attīstībai ir neaizstājama nozīme citu apzinātu darbību attīstībā. Valodas attīstības apstāšanās rada būtisku šķērsli visai bērna attīstībai. Tas liecina par valodas galveno lomu darbības un attīstības veidošanā: gandrīz vai visas psihiskās funkcijas ir atkarīgas no valodas.
Ikviena bērna attīstību var veicināt, ar viņu runājot, stāstot viņam pasakas, dziedot dziesmiņas, turklāt- jau no pašām pirmajām dzīves dienām.
Vecākiem jārunā ar bērniem visu laiku, jau no pašas dzimšanas, ilgi pirms tam, kad bērni ir spējīgi runāt paši.
Svarīga nozīme bērna attīstībā ir arī mūzikai. Bērns dzird mūziku jau septītajā grūtniecības mēnesī.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register