Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:986657
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.04.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Bioloģiskais aspekts    4
1.1.  Gēnu inženierijas attīstība    5
1.2.  Šodienas sasniegumi gēnu inženierijā    6
1.2.1.  Dzīvnieku klonēšana    6
1.2.2.  Cilvēka orgānu klonēšana    8
1.2.3.  Pirmie mēģinājumi klonēt cilvēku    9
2.  Klonēšanas juridiskie aspekti    10
3.  Sociālie un medicīniskie aspekti    14
3.1.  Sociālās, medicīniskās pretrunas    15
3.2.  Kā zinātnieki risina šīs pretrunas?    16
4.  Klonēšanas ētika    18
4.1.  Reliģisko organizāciju viedokļi attiecībā uz klonēšanu    18
4.2.  Iespējamā klonēta cilvēka psiholoģija    20
  Secinājumi    22
  Nobeigums    23
  Svešvārdu skaidrojums    24
Extract

Manuprāt pašreiz sabiedrībā ļoti aktuāls ir jautājums par to vai atļaut, vai aizliegt klonēšanu. Šī problēma nemētājās kaut kur stūrī gaidīdama, kad tai ķersies klāt. Tā pati sevi piesaka. Tas ir tas, ar ko mums ir jāsaskaras šodien, rīt. Tas man deva motivāciju tuvāk papētīt, kas tad īsti notiek klonēšanas procesā un vai patiešām šim zinātnes sasniegumam varētu būt neatgriezeniskas sekas. Mans darba mērķis ir parādīt, ka uz šo “problēmu” ir iespējams skatīties no dažādiem redzes viedokļiem. Vēlos arī ar tuvāku šī procesa izpēti saprast vai es pati to atbalstu, vai neatbalstu, jo nevar spriest par kaut ko īsti nezinot, kas tas ir. Tāpēc mana darba hipotēze ir – mēs vēl pašlaik neesam morāli gatavi pieņemt šos cilvēka radītos klonus. Kā pētījuma objekts man ir šis klonēšanas process un tā ietekme uz sabiedrību un katru cilvēku atsevišķi. Rakstot šo darbu izmantoju visdažādāko literatūru, tā kā manas zināšanas šajā jomā aprobežojās ar televizora skatīšanos un avīžu lasīšanu. Darba sākumā tiks aplūkots kā šo procesu veic, kādā attīstības līmenī tas ir pašreiz, līdz beidzot, kāds tam visam ir iznākums un kāds tas varētu būt nākotnē. Pētījuma metodes esmu izvēlējusies visdažādākās, lai maksimāli izskaidrotu savas izvirzītās hipotēzes domu. Un tās ir dažādas grāmatas, intervijas, to datu apstrāde, arī dažādu cilvēku domas sakarā ar šo lietu. Mana darba praktiska izmantošana varētu būt tāda, ka tas varētu noderēt kā mācību līdzeklis, piemēram, bioloģijas, vai arī psiholoģijas stundās un arī ārpus stundām. Vai arī kā papildus mācību materiāls.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register