Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:663499
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 21 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kas ir NLP    4
2.  NLP būtība    7
3.  NLP pamatpieņēmumi    10
4.  Cilvēka vadošās reprezentatīvās sistēmas    14
4.1.  Vizuālā tipa cilvēki    15
4.2.  Kinestētiskā tipa cilvēki    15
4.3.  Audiālā tipa cilvēki    16
4.4.  10. - 12. klašu skolēnu aptaujas testa rezultāti    17
5.  Otra cilvēka reprezentatīvo sistēmu noteikšana    19
6.  Cilvēka metaprogrammas    23
7.  Cilvēka laika līnijas    25
7.1.  Ejošā laika cilvēks    25
7.2.  Precīzā laika cilvēks    25
  Secinājumi    26
  Izmantotā literatūra    27
  Anotācija    28
  АННОТАЦИЯ    29
  Pielikumi    30
Extract

Diendienā mēs saskaramies ar visdažādākajiem cilvēkiem ne tikai mājās ar ģimenes locekļiem, ar draugiem un paziņām, bet dažkārt pat ar nejaušu garāmgājēju. Katrs cilvēks jebkuru domu vai lietu uztver savādāk, īpaši tas novērojams darba procesā, kad vienādu uzdevumu dažādi cilvēki izpildīs pat ļoti atšķirīgi. Kas nosaka šo dažādo dzīves uztveri? Kā noteikt dažādus cilvēku dzīves uztveres tipus?
Cilvēkiem piemīt tieksme identificēt savas uztveres metaforas ar realitāti, atmiņā paliek nevis pats saturs, bet gan tas, ko sauc par kontekstu – skaņas, sajūtas, tēli. Katrs indivīds realitāti uztver subjektīvi un dažādi, cik pasaulē cilvēku, tik realitāšu, jo viens pasauli uztver ar redzi, otrs ar ožu, trešais dzīvo, klausoties. Iekšējā reprezentācija tiek izteikta ar redzes, dzirdes un kinestētiskām sajūtām un ir ārējās – objektīvi pastāvošās pasaules interpretācija.
NLP (neirolingvistiskā programmēšana) ir izstrādāta virkne dažādu cilvēku atšķirības modeļu, darbā tika izmantoti tikai daži – NLP vispārīgās tendences, NLP pamatpieņēmumi, cilvēka vadošās reprezentatīvās sistēmas un to noteikšana, cilvēka meta programmas un cilvēka laika uztvere.
Darba mērķis – izveidot multimediju disku par jaunlatviešiem, latviešu literatūras aizsācējiem.
Hipotēze - uzskates materiālu izmantošana mācību stundās ir viens no labākajiem veidiem kā pasniegt mācību vielu, jo lielākā daļa skolēnu ir vizuālās uztveres tipa
Uzdevumi:
- izzināt pieejamo teorētisko informāciju par reprezentatīvajām sistēmām, par NLP pamatpaņēmieniem, cilvēka radošajām reprezentatīvajām sistēmām no NLP viedokļa, otra cilvēka reprezentatīvā tipa noteikšanu, cilvēka metaprogrammām no NLP viedokļa, cilvēka laika līnijām,
- analizēt izzināto informāciju,
- veikt aptauju jauniešu vidū, lai noskaidrotu kurš tips ir vis izplatītākais.

NLP ir zinātne un māksla par cilvēka personīgo meistarību. NLP ļauj sasniegt tos mērķus, pēc kuriem mēs tiecamies. NLP ir paņēmienu, stratēģiju un tehniku sistēma, kas ļauj izmantot daudzpusīgās cilvēka prāta iespējas. NLP mērķis ir: dot ieskatu kā visefektīvāk darbojoties pielietot pašu spēcīgāko instrumentu uz planētas – cilvēka saprātu. [5]
Nosaukumā neirolingvistiskā programmēšana daļa „neiro” norāda uz to, ka nepieciešams zināt un saprast procesus cilvēka nervu sistēmā, kas atbild par informācijas saņemšanu, glabāšanu un tālāko izmantošanu, „lingvistiskā” – norāda uz valodas nozīmi cilvēka domāšanas un darbības procesā, "programmēšana” – norāda uz cilvēka domāšanas un darbības sistēmiskumu, secību. Tulkojumā no grieķu valodas vārds „programma” nozīmē „precīza soļu sistēma, lai sasniegtu kādu rezultātu”. [21]…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1135884
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register