Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:260507
 
Evaluation:
Published: 04.01.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Abstract    3
  Saturs    4
  Ievads    5
1.  Komunikācija    6
1.1.  Komunikācijas veidi    6
2.  Neverbālā komunikācija    7
2.1.  Žesti    9
2.2.  Mīmika    10
3.  Pedagoģiskais process    13
4.  Pētījuma rezultātu analīze    14
  Secinājumi    18
  Izmantotie informācijas avoti    19
  Pielikums    20
Extract

3. Pedagoģiskais process
Skolotājiem skolā ir vistiešākā saskarsme ar skolēnu. Stundās skolēns no skolotāja gūst ne tikai zināšanas noteiktā mācību priekšmetā, bet mācās arī sadarboties un veidot dialogu. Pat neiejaucoties sarunā, tikai ar acu skatienu, galvas mājienu vai žestu var uzmundrināt skolēnu vai novērst konfliktu. Garlaikota vai nelaipna skolotāja sejas izteiksme rada skolēnā nedrošības sajūtu. Lasot un pētot literatūru par dažādiem saskarsmes veidiem, manu uzmanību pievērsa D. Kārnegī atziņa – „Izturēsimies vienmēr tā, lai otrs cilvēks justos nozīmīgs.” Man šķiet, ka īpaši skolotāju sarunās ar skolēniem tieši neverbālā saskarsme apstiprina šīs atziņas nozīmīgumu, jo skolotājs, kurš uzklausīs ar interesi un izpratni skolēnu, būs ieguvis arī uzticību, un skolēns jutīsies drošāks un pārliecinātāks par sevi un savām spējām. Skolotāja prasmi veidot dialogu, skolēns pārņem un izmanto saskarsmē ar saviem vienaudžiem, vecākiem un apkārtējo sabiedrību.
Pēc literatūras izpētes autore secina, ka ar neverbālo komunikāciju cilvēks pauž savu attieksmi. Ļoti spilgti tas novērojams pedagoģiskajā procesā, piemēram, ja skolnieks ir par kaut ko neapmierināts, tas tūlīt parādās viņa sejā, acu skatienā, dažreiz arī žestos. Skolotājs ar savu dzīves pieredzi jau ir spējīgs kontrolēt savas emocijas, tomēr bieži tas izpaužas tādās neverbālās komunikācijas formās, kā ilgāka pauze, saspringta sejas izteiksme, nereti arī paaugstināts balss tonis.
Lasot literatūru par žestiem un mīmiku, autore neatrada informāciju par to ietekmi pedagoģiskajā procesā. Izpētītajā literatūrā netika atrasts neviens autors, kurš būtu izpētījis neverbālās komunikācijas ietekmi pedagoģiskajā procesā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1328091
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register