Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:207638
 
Evaluation:
Published: 28.09.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 21 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
I.  Teorētiskā daļa    6
1.1.  Neverbālās komunikācijas raksturojums    6
1.2.  Saskarsmes funkcijas un to nozīme cilvēka dzīvē    7
1.3.  Saskarsmes distance    10
1.4.  Žesti    11
1.5.  Gaita, poza un stāja    16
1.6.  Mīmika    19
1.7.  Intonācija un runa    21
1.8.  Cilvēka apģērbs    23
1.9.  Neverbālās iezīmes cilvēka temperamenta tipos    23
1.1.1.  Ķermeņa valodas viltošana    25
II.  PRAKTISKĀ DAĻA    26
1.  Darba mērķi, uzdevumi un pētīšanas metodes    26
  SECINĀJUMI    35
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    36
Extract

SECINĀJUMI
1. Hipotēze, ka skolēniem ir labākas sekmes, ja mācību priekšmetu skolotāji efektīvi izmanto neverbālo komunikāciju pētījumā apstiprinājās.
2. Pēc pētījuma rezultātiem tiešām atklājas, ka skolēniem labākas sekmes ir pie tiem skolotājiem, kas prot un pielieto savu neverbālo valodu.
3. Aptaujājot skolēnus, secināju, ka mācību vielu interesantāk un labāk ir apgūt tad, kad skolotājs efektīvi pielieto savu neverbālo valodu.
4. Skolēni redz, jūt un atspoguļo skolotāja neverbālo valodu.
5. Šāda veida zinātniski pētnieciskie darbi ir vērtīgi gan to autoriem, gan arī citiem interesentiem. Izstrādājot zinātniski pētniecisko darbu, autors iegūst padziļinātus priekšstatus par konkrēto tēmu, atpazīt un atrast nepieciešamo literatūru. Interesanti zinātniski pētnieciskā darba rezultātus var izmantot kā mācību palīgmateriālu un uz tā balstīt tālākus pētījumus šajā jomā.
6. Apskatot literatūru, var secināt, ka neverbālā komunikācija ir senāka par verbālo komunikāciju. Jau pašas evolūcijas pirmsākumos neverbālā komunikācija kalpoja kā sazināšanās veids starp dzīvnieku valsts primitīvajiem pārstāvjiem.
7. Izskatot darba izstrādei nepieciešamo literatūru, nonācu pie secinājuma, ka tiešās komunikācijas prasmi var uzlabot apgūstot teorētiskas zināšanas, kas balstītas uz neverbālo saskarsmi, atrodoties starp cilvēkiem, elektronisko sazināšanās veidu aizstājot ar tiešo.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1362193
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register