Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:865808
 
Evaluation:
Published: 21.01.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Satura rādītājs    2
  Ievads    3
1.  Produkta jēdziens un būtība    5
1.1  Produkta klasifikācija    7
2.  Jaunu produktu vadīšana no idejas līdz stratēģijai    9
2.1  Mārketinga stratēģijas produkta dzīves cikla laikā    11
3.  Telefona vēsture pasaulē un Latvijā    13
3.1  Pirmais mobilais telefons    16
4.  „NOKIA” vēsture un pirmais GSM telefons    18
4.1  „NOKIA” uzņēmuma veiksmes faktori    19
4.2  Pirmais faktors – darbinieki    20
4.3  Otrais faktors – drosme    24
4.4  Trešais faktors – mārketinga stratēģija    27
  Secinājumi un priekšlikumi    32
  Secinājumi    32
  Priekšlikumi    33
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    34
Extract

Mūsdienās mobilo sakaru līdzekļu attīstība nav brīnums. Pagāja jau gadsimts no dienas,
kad tika izgudrots tik plaši lietojams telefons. Cilvēki mēdz ātri pierast pie noderīgām lietām.
Tēma „Produkta vēsture” pamudināja autoru izpētīt mobilā telefona vēstures gaitu, jo mēs maz
interesējamies par lietām, kas ir apkārt mums. Studējot „uzņēmējdarbības vadīšanas” programmu,
autoram likās lietderīgi parādīt produkta attīstību uz tiešā piemēra – „NOKIA” uzņēmuma. Bet
iepazīties tuvāk ar veiksmīgo piemēru uzņēmējdarbībā, gigantiskās kompānijas vadīšanas
stratēģijas īpatnībām ir vienmēr aktuāli un svarīgi topošajam vadītājam. Protams, autoram nebija
iespējas nonākt tieši kompānijas iekšējā vidē, tāpēc pētījums ir veikts pielietojot informācijas
analīzes metodi, kā arī dažādu avotu salīdzināšanas metodi.
Šis darbs ir veltīts inovatīvā produkta veiksmes vēsturei – mobilajā telefona evolūcijai.
„NOKIA” kompānijas darbības stratēģijas izpēte ir cieša saistīta ar tā produkta vēsturi un tālāko
dzīves posmu. Darbā tiek koncentrēta un analizēta informācija, saistīta ar uzņēmuma un tā
produkta nepašaubāmo veiksmi – kompānijas produkts jau vairākus gadus notur stipras pozīcijas
tirgū, atrodamies brieduma stadijā. Pētot „NOKIA” vēstures ceļu, iekšējās un ārējas vides
faktorus, autors izvirza mērķi –
definēt un izpētīt kompānijas veiksmes pamatus, kas tiek pierādīti ar „NOKIA” produkta
pieprasījumu tirgū. …

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register