Tehnoloģiju laikmetam attīstoties un izgudrojot ar vien jaunas tehnoloģijas, kas padara dzīvi labāku, cilvēkiem vairs nav nepieciešams iet uz banku, stāvēt rindās, tērēt savu laiku iepērkoties un norēķinoties par pakalpojumiem. Tas viss ir izdarās ar interneta starpniecību, nepieciešams tikai dators un interneta pieslēgums.
Pašlaik Latvijā internets kļūst pieejams daudz plašākam lietotāju lokam nekā tas bija kādu laiku atpakaļ, jo ir pietiekami daudz dažādu interneta pakalpojumu sniedzēju un arī telekomunikāciju tirgus beidzot ir liberalizēts. Pieaugot interneta lietotāja skaitam, savukārt palielinās arī iespējas uzsākt savu biznesu internetā, ar tā starpniecību var ne tikai izklaidēties klausoties mūziku, skatoties un lasot ziņas internetā, bet arī norēķinoties par pirkumiem un pakalpojumiem.
Kompānijai, kura nodarbojas ar vairumtirdzniecību vai mazumtirdzniecību, labākais risinājums ir sava Interneta veikala (tirdzniecības vietas Internetā) dibināšana. Tādā veidā, klienti, kuri kontaktējas ar kompāniju izmantojot Internetu, varēs saņemt tādu pašu pakalpojumu spektru, kā gadījumā, ja viņi apmeklētu kompānijas ofisu vai tirdzniecības vietu.1
Interneta veikala uzturēšanai nav jāpērk dārgas iekārtas. Pats veikals atrodas vai nu kompānijas, vai arī īrētā provaidera serverī. Uz servera uzņēmums izveido tīklā pastāvīgi pieejamo preču un pakalpojumu Interneta katalogu, organizēt diennakts realizācijas kanālu bez papildus tirdzniecības laukumu un personāla izdevumiem, patstāvīgi vada Interneta veikala darbu, operatīvi atjaunot informāciju par piedāvātiem pakalpojumiem un precēm, izmantojot draudzīgu interfeisu. Uzņēmumam ir iespēja arī automatizēt pasūtījumu pieņemšanas sistēmu (e–pasta par pasūtījumu operācijām tiek atsūtīts automātiski) un analizēt Interneta veikala darbu uz statistikas pamata (statistika tiek veidota automātiski, veikala darba procesā).…