Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:475321
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  REZUMĒJUMS    2
  ABSTRACT    3
  IEVADS    5
1.  KOMUNIKĀCIJAS TEORIJA    7
1.1.  Komunikācija    7
1.2.  Komunikācija un attiecības ar vietējo sabiedrību    7
1.3.  Nevalstiskās organizācijas    10
1.4.  Komunikāciju barjeras    11
1.5.  Nevalstiskā sektora pētniecība Latvijā    12
2.  METODE    14
3.  REZULTĀTI    15
3.1.  Interviju rezultāti    15
3.2.  Anketu rezultāti    17
3.2.1.  Salīdzinošie rezultāti (iedzīvotāji un NVO)    17
3.2.2.  Salīdzinošie rezultāti (piedrība pie NVO)    18
3.2.3.  Salīdzinošie rezultāti (izpratne par NVO pastāvēšanas principiem)    19
3.2.4.  Salīdzinošie rezultāti (vecuma grupas)    20
3.2.5.  Salīdzinošie rezultāti (izglītības līmenis)    22
3.2.6.  Papildinošie rezultāti    23
4.  DISKUSIJA    24
5.  SECINĀJUMI    31
  NOBEIGUMS    32
  LITERATŪRA    33
  PIELIKUMI    34
Extract

REZUMĒJUMS
Pētījuma mērķis ir uzzināt un izpētīt, kā Valmierā reģistrētās nevalstiskās organizācijas realizē savstarpējo komunikāciju ar vietējo sabiedrību, jo ir maz informācijas par to, kā un vai notiek sadarbība, viedokļu, domu, pieredzes un informācijas apmaiņa. Pēdējo gadu laikā nevalstiskās organizācijas ieņem arvien lielāku nozīmi sabiedrībā, tāpēc ļoti svarīga ir šī komunikācija, lai nevalstiskās organizācijas nebūtu tikai formālas, bet tām būtu arī reāla nozīme.
Pētījuma ietvaros intervēti pieci Valmieras nevalstisko organizāciju pārstāvji. Veikta anketēšana gan Valmieras pilsētas iedzīvotāju vidū, gan arī Valmierā reģistrēto nevalstisko organizāciju vidū. Saņemtās atbildes ir kodētas, meklētas galvenās sakritības, tendences un atšķirības starp dažādiem faktoriem. Apkopots atbilžu biežums, izdarīti secinājumi.
Rezultāti – Valmieras NVO realizē komunikāciju ar vietējo sabiedrību, taču tā uzskatāma par drīzāk neefektīvu kā efektīvu. Sabiedrība drīzāk nav ieinteresēta komunikācijā. Galvenaie komunikācijas kanāli ir vietējie mediji un internets. Galvenajie efektīvas komunikācijas veicinošie faktori - ieinteresētība no abām pusēm un pietiekams sniegtās informācijas daudzums. Efektīvas komunikācijas neveicinoši faktori – abpusējs motivācijas trūkums, neizpratne. Sastopamas psiholoģiskās un ekonomiskās komunikācijas barjeras.
Ir apzinātas galvenās nepilnības Valmieras NVO komunikācijas procesā ar vietējo sabiedrību. Valmieras NVO ir jāizrāda lielāka iniciatīva komunikācijā ar vietējo sabiedrību. Valmierā ir nepieciešama NVO atbalsta organizācija, kas koordinētu komunikācijas procesus. Valmieras NVO ir nepieciešamas sabiedriskās attiecības.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register