Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:102607
 
Evaluation:
Published: 13.11.2002.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  ABSTRAKCIJA UN IEKAPSULĒŠANA    3
1.1.  Teorētiskais pamatojums un uzdevuma nostādne    3
1.2.  Programmas teksts    4
1.3.  Programmas rezultāti    5
2.  VIENKĀRŠĀ MANTOŠANA    6
2.1.  Teorētiskais pamatojums un uzdevuma nostādne    6
2.2.  Programmas teksts    6
2.3.  Programmas rezultāti    9
3.  OPERATORU PĀRLĀDE UN IZŅĒMUMU APSTRĀDE    10
3.1.  Teorētiskais pamatojums un uzdevuma nostādne    10
3.2.  Programmas teksts    10
3.3.  Programmas rezultāti    13
4.  ŠABLONI UN PARAMETRISKAIS POLIMORFISMS. STATISKIE KLASES LOCEKĻI    14
4.1.  Teorētiskais pamatojums un uzdevuma nostādne    14
4.2.  Programmas teksts    14
4.3.  Programmas rezultāti    17
5.  DRAUGI. MODUĻI UN PROJEKTA IZVEIDOŠANA    18
5.1.  Teorētiskais pamatojums un uzdevuma nostādne    18
5.2.  Programmas teksts    18
5.3.  Programmas rezultāti    20
6.  VIZUĀLĀ PROGRAMMĒŠANA C++ BUILDER VIDĒ    21
6.1.  Teorētiskais pamatojums un uzdevuma nostādne    21
6.2.  Programmas teksts    21
6.3.  Programmas rezultāti    25
  SECINĀJUMI    26
  LITERATŪRAS SARAKSTS    27
Extract

Teorētiskais pamatojums un uzdevuma nostādne

Abstrakcija ir reālu objektu vispārinājums, ko iegūst ignorējot katra objekta individuālās īpašības, un aprakstot tikai kopējās. Abstrakcija tiek bieži lietota datoru vidē, kā piemēru var minēt abstraktos datu tipus (ADT), kad no lietotāja tiek paslēptas attēlošanas un apstrādes detaļas. Abstrakcija arī ir programmēšanā lietotie datu tipi. Tā piemēram tips int pēc savām īpašībām ir tuvs veseliem skaitļiem.
Iekapsulēšana jeb informācijas slēpšana ir objekta datu un funkciju ieslēgšana objektā tā, lai no malas tās nevarētu redzēt un piekļūt. Rezultātā objekts satur visus vajadzīgos datus un funkcijas darbam ar tiem, bet citi objekti var redzēt un izmantot tikai to, ko pats objekts atļauj. Valodā C++ iekapsulēšanu realizē, izmantojot atslēgvārdus private, protected un public.
Public – nozīmē, ka gan mainīgie, gan funkcijas ir pieejami no jebkuras vietas programmā.
Private – var lietot tikai šīs pašas klases (klase apraksta viena tipa objektus) funkcijās. Pieejami arī klases draugiem.
Protected – tas pats, kas private, tikai šos klases locekļus var izmantot arī klasēs, kas ir atvasinātas no šīs klases. Draudzība uz protected neattiecas. Pēc noklusēšanas visi klases locekļi ir private.
Konstruktors. Konstruktoram ir klases funkcija, kuras vārds sakrīt ar klases vārdu un tai nav tipa, tam var būt parametri. Konstruktors ir īpaša funkcija, kas tiek izsaukta brīdī, kad rada klases objektu. Ja klasei nav definēts neviens konstruktors vai klasei nepieciešams kopijas konstruktors, bet tas nav deklarēts, tad kompilators automātiski ģenerē tādu pats. Kopijas konstruktors ir nepieciešams, kad mainīgo injicē ar sākuma vērtību, un šī sākuma vērtība ir objekta mainīgais.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register