Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:622876
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Oligopola būtība    4
1.1  Kurno modelis    6
1.2  Lauztās pieprasījumu līknes modelis    8
1.3  Oligopolistiskās spēles teorija    10
1.4  Oligopola konkurences metodes    12
1.5  Starpvalstu oligopols    14
1.6  Oligopola novērtējums    15
1.7  Cenu izveidošanas pēc principa “Izmaksas pluss"    17
2.  Mobilo sakaru tirgus analīze Latvijā    18
2.1  Mobilo sakaru tirgus raksturojums Latvijā    18
2.2  Mobilo sakaru attīstība Latvijā    20
2.3  Sakaru tirgus turpmākās attīstības analīze Latvijā    25
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Izmantotās literatūras saraksts    28
Extract

Oligopols ir tirgus tips ,kur dominē tikai dažas firmas. Tas ir ļoti populārs tirgus tips un Latvijā visspilgtākais oligopola piemērs ir mobilo sakaru tirgus.
Mūsulaikos eksistē dažādi tirgus tipi , bet oligopols pievērš sev uzmanību ar saviem noteikumiem , prasībām un individuālitāti. Tas ir tirgus tips , kur tikai dažas firmas turas tirgū un neļauj jauniesacējiem uzsākt savu darbību. Oligopoltirgū ir jāpārvara daudzi šķēršļi , lai iesaistītos tirgū , jo eksistējošam firmam ir ļoti liela ietekme un vara.
Oligopoltirgus nodrošina cilvēkiem darbu un stimulē jauno tehnoloģiju ieviešanu. Šīs temats ir aktuāls šobrīd, jo Latvijā mobilo sakaru tirgus dalībnieku skaits tikai nesen ir palielinājies un ir loti interesanti vērot citu oligopola tirgus dalībnieku reakciju. ikdienišķi var vērot dažādas reklāmas kampaņas, kurus organizē mobilo sakaru operatori, lai piesaistītu sev klientu uzmanību un kļūt par labākajiem konkurentu vidū.
Kursa darba mērķis ir apskatīt oligopoltirgus gan no teorētiskās , gan no praktiskās puses .
Kursa darba uzdevumi ir :
1.analizēt oligopola būtību no teorētiskā viedokļa
2.Oligopoltirgus analīze Latvijā
3.Secinājumu un priekšlikumu izstrādāšana
1. Oligopola būtība

Oligopoly ir tir­gus, kur ne­liels skaits ražotāju kon­ku­rē sa­va star­pā. Tie ra­žo iden­tis­ku (stan­dar­ti­zē­tu) vai di­fe­ren­cē­tu pro­duk­ci­ju.
Oli­go­po­lu rak­stu­ro vai­rā­kas pa­zī­mes:
1.ne­dau­dzi pār­de­vē­ji, ne­liels skaits fir­mu;
2.liels pir­cē­ju skaits;
3.ie­spē­ja ie­spai­dot ce­nu lī­me­ni tir­gū, re­gu­lēt pār­do­ša­nas ap­jo­mu;
4.re­ali­zē­ja­mās pro­duk­ci­jas veids;
5.mē­ģi­nā­ju­mi sar­gāt no­za­ri no jaun­ienā­cē­jiem;
6.cen­tie­ni pie­spiest jaun­ienā­cē­jus pa­kļau­ties jau eso­šā oli­go­po­la uz­ve­dī­bai;
7.cen­tie­ni sān­cen­šus iz­stumt no no­za­res;
in­for­mā­ci­jas slēp­ša­na.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1152820
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register