Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:466339
 
Evaluation:
Published: 22.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  OpenGL jēdziens    4
2.  Galvenas OpenGL iespējas    4
3.  Palīgas bibliotēkas    6
4.  OpenGL alternatīvas    7
5.  Programēšana    7
6.  Zīmēšana ar OpenGL    8
6.1.  Immediate mode    8
6.2.  Vertex arrays    9
6.3.  Display lists    10
7.  OpenGL paramtri    11
7.1.  OpenGL matricas    11
7.2.  Kamera    13
7.3.  Textūras    13
  Secinājums    17
  Izmantotā literatūra    18
Extract

1. OpenGL jēdziens

Kas gan iedomājas no sevis OpenGL? No programmētāja redzes viedokļa OpenGL - tas ir programmisks interfeiss grafiskām ierīcēm, piemēram, kā grafiski paātrinātāji. Tas ietver sevī aptuveni 150 atšķirīgas komandas, ar kuru palīdzību programmētājs var noteikt atšķirīgus objektus un ražot “renderingu”. Runājot ar vienkāršu valodu, Jūs noteicat objektus, uzdodat tiem vietas trīsdimensiālā izplatījumā, noteicat citus parametrus (pagrieziens, sastiepums, ...), uzdodat objektu īpašības (krāsa, tekstūra, materiāls, ...), novērotājat stāvokli, bet OpenGL bibliotēka savukārt parūpēsies par to, lai attēlotu visu to uz ekrāna. Tādēļ var sacīt, ka OpenGL bibliotēka ir tikai atdarinošā bibliotēka, tāpēc ka tā neatbalsta perifēriju ierīces, tādi kā tastatūra un pele, un neatbalsta nekādus logu menedžerus. Programmētājs pats rūpējas par to, kā nodrošināt perifēriju ierīču mijiedarbību ar OpenGL bibliotēku.
OpenGL ir labi pārdomāta iekšēja struktūra un diezgan nostāviets procedūru interfeiss. Ar OpenGL palīdzību var radīt sarežģītus un jaudīgus programmiskos kompleksus, patērējot pie tam minimālu laiku salīdzinot ar citām grafiskām bibliotēkām. Dažās OpenGL bibliotēkās ir iespēja attēlot rezultātu ne tikai uz lokālas mašīnas, bet arī tīklos. Pielikums, kurš izstrādā OpenGL komandas sauc par klientu, bet pielikums, kurš saņem šīs komandas un attēlo rezultātu – sauc par serveri. Tādēļ var būvēt ļoti jaudīgus, atdarinošus kompleksus uz dažu darba staciju vai serveru bāzes, ko savieno tīkls.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register