Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:506414
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.05.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  OTAŅĶU PAGASTS    5
1.1.  Teritorijas apraksts    5
1.2.  Vēsturiskā veidošanās    6
2.1.  Rudes skola    6
2.2.  Prenclava dzirnavas. (1885.g.)    7
2.3.  Mežgalciema Baptistu draudzes baznīca    8
2.4.  Arhitektūras iezīmes Otaņķu pagastā    9
  Nīcas evaņģēliski luteriskās baznīcas žogs    10
3.  Dabas vērtības Otaņķu pagastā    10
3.1.  Parks, blakus Rudes skolai    10
3.2.  Bārta (Bārtuva)    10
5.  Tūrisma vietas Otaņķu pagastā    14
5.2.  Vietas tūristiem, kuras darbā tuvāk neapskatīju    15
7.  Izmantotie literatūras un informācijas avoti    16
Extract

Kultūrvēsturiskais mantojums ir cilvēces vērtību krātuve, kas arvien vairāk piesaista izzinošu atpūtas, darījumu un aktīvo tūristu. Tā nav greznība, bet reāla ekonomiska vērtība – tie ir resursi, kas saprātīgi jāizmanto. Vēsturisko objektu restaurācija un rekonstrukcija izmaksā daudz vairāk, nekā jaunu objektu būvniecība. Tikai zinoša sabiedrība spēj izprast šo izdevumu nepieciešamību un nozīmi nākotnē.
Saikne starp kultūrvēsturisko mantojumu un tūrismu ir sena. Kultūrvēsturiskajam mantojumam ir nepieciešams tūrisms un tūrismam ir nepieciešams kultūrvēsturiskais mantojums.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register