Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:235889
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pakalpojuma jēdziens un pakalpojumu nozīme    5
1.1.  Pakalpojuma jēdziens    5
1.2.  Pakalpojumu nozīme    6
2.  Pakalpojumu kvalitāte    8
2.1.  Pakalpojumu kvalitātes jēdziens    9
2.2.  Pakalpojumu kvalitātes būtība    9
2.3.  Pakalpojumu kvalitātes dimensijas    22
2.4.  Prasības pakalpojumu kvalitātei un tās noteikšanas metodes    23
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Uzņēmumu izmaksās lielu daļu veido tādi pakalpojumi kā, piemēram, vadīšana, reklāma, transportēšana, uzskaite, analīze un mārketings;
2. Visvairāk mūsdienās pieaug lietišķo pakalpojumu (kredīta, finanšu un apdrošināšanas) un pakalpojumu iedzīvotājiem (sociālie un personiskie) īpatsvars iekšzemes kopproduktā;
3. Pakalpojumu kvalitāte ir mainīga tāpēc, ka pakalpojumus parasti sniedz cilvēki, nevis kā tās ir ražošanā, kad darbu veic tehnika, līdz ar to cilvēkus ir daudz grūtāk kontrolēt nekā mehānismu darbību;
4. Pakalpojumu kvalitāte ir atkarīga ļoti lielā mērā no attiecīgā personāla, tas ir, gan viņa kompetences, zināšanām par konkrēto pakalpojumu, gan rakstura īpašībām, kā arī fiziskā un emocionālā stāvokļa;
5. Pakalpojumu sniegšanā būtiski, lai pakalpojums tiktu sniegts tā, lai klients būtu apmierināts, jo tieši viņa apmierinājuma pakāpe veido uzskatu par pakalpojuma kvalitāti;
6. Pakalpojuma sniedzējam ir jāzina, ka kvalitāti uzņēmumā veido ikviens darbinieks, sākot no vadītāja un beidzot ar apkopēju;

7. Pārdodot pakalpojums ir jāņem vērā pircēju laika vērtība;
8. Cena var būt kā vienīgais orientieris pircējam līdzīgos pakalpojumos, un cenas vērtējums ir atkarīgs no konkrētā pircēja kvalitātes samērojamību ar cenu;
9. Apkalpošanas nozīmei ir ļoti būtiska loma pakalpojuma sniegšanas procesā un līdz ar to arī priekšstatiem par pakalpojuma sniedzēju un tā pakalpojumu kvalitāti;
10. Iemesli, lai mazinātu klientu neapmierinātību’ balstās lielā mērā uz kontaktu ar uzņēmuma personālu, lai tā attieksme nenoniecina pakalpojuma pircēju un lai darbinieki būtu ieinteresēti panākt pilnīgu sapratni par to, ko vēlas pircējs, lai panāktu viņam apmierinošu rezultātu;
11. Lai gan mūsdienās cilvēki paliek arvien drošāki un vairāk cīnās par savām tiesībām, tomēr vēl ļoti liela daļa baidās izpaust un informēt pakalpojumu sniedzējus par to, ka saņemtais pakalpojums ir neapmierinājis un kādi ir šīs neapmierinātības iemesli;
12. Sliktas apkalpošanas gadījumā ir ļoti liela iespēja pazaudēt savus klientus, jo praktiski sanāk, ka katrs otrais klients šī uzņēmuma pakalpojumus vairs nevēlēsies izmantot.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register