Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:422544
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Analītiskā daļa    5
1.1.  Pakalpojuma būtība    5
1.2.  Pakalpojuma īpašības    6
1.3.  Pakalpojuma struktūra    7
1.4.  Pakalpojumu sniegšanas process    8
1.5.  Pakalpojumu procesa pilnveidošanas iespējas    9
1.6.  Pakalpojumu kvalitāte    11
2.  Praktiskā daļa    12
2.1.  Informācija par uzņēmumu    12
2.2.  Piedāvātais pakalpojums    15
2.3.  Uzņēmuma analīze    16
2.4.  SVID analīze    19
2.5.  Klienti    20
2.6.  Konkurenti    22
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Bibliogrāfiskais saraksts    26
Extract

Par studiju darba tēmu uzņēmējdarbības plānošanā autors ir izvēlējies tēmu „Pakalpojumu plānošana uzņēmumā”.
Mūsdienās ir ļoti svarīgi, lai katrs klients būtu apmierināts ar pakalpojumiem, ko sniedz uzņēmēji. Jebkuru klientu ir jāapkalpo tā, lai viņš saprastu, ka viņš ir galvenais un pirmajā vietā uzņēmējam. Jebkuras firmas īpašnieks grib saglabāt maksimālo klientu skaitu un lai šie klienti neaizietu pie konkurentiem. Tādēļ ļoti svarīgi ir nodrošināt darbiniekiem attiecīgos darba apstākļus, lai viņi varētu pilnvērtīgi koncentrties kvalitatīva darba veikšanai.
Šajā darbā pētāmais pakalpojums ir viesnīcas „Libava” piedāvātie pakalpojumi.
Lai īstenotu šo mērķi, jāizpilda sekojoši uzdevumi:
jāiepazīstas ar jautājumiem, kas tieši saistīti ar pakalpojuma plānošanu;
jāapskata uzņēmuma piedāvātais pakalpojums;

noskaidrot uzņēmuma darbības virzienus,
analizēt uzņēmuma ārējo un iekšējo vidi,
noskaidrot uzņēmuma mārketinga kompleksa pamatelementus,
iepazīt uzņēmuma darbu ar klientiem,
izpētīt konkurenci,
noskaidrot uzņēmuma mārketinga komunikācijas.

Komercdarbībā viens no galvenajiem priekšnoteikumiem ir plānošana un racionālas, pārdomātas komercdarbības organizēšana. Tas ir nepieciešams, lai noteiktu komercdarbības mērķus un to sasniegšanai nepieciešamos resursus un darbības. Ļoti svarīga funkcija ir arī sagaidāmo rezultātu noteikšana konkrētam laika posmam tuvākajā nākotnē, piemēram pirmajam saimnieciskajam gadam.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register