Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:185915
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.05.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Paraug tēla veidošanās un tā nozīme    4
2.  Vecāki kā paraugs bērnam    5
3.  Sociālās orientācijas veidi    7
4.  Ģimenes vērtības    8
5.  Skolotājs kā paraugs    9
  Secinājumi    9
Extract

Ikviens no mums ir bijis mazs bērns, kas ir audzis un savus priekšstatus veidojis no zināmiem tēliem un to nozīmēm. Kā arī katram bērnam ir savs paraug tēls ar ko līdzināties un balstīt savas personības attīstību. „Cilvēks nepiedzimst par personību, viņš par tādu kļūst.” (J. Kolominskis, 1990) Pēc iepriekš sacītā varam secināt, ka ikviens no mums veidojas sabiedrības ietekmē. Jo sabiedrība bieži vien nosaka, personības attīstību, ar savām prasībām, ētikas, runas un uzvedības normām.
„Cilvēki paši veido savu tēlu” (J. Kolominskis, 1990 ). Ir svarīgi, lai pašizveides procesā tēls, uz kuru cilvēks tiecas, būtu piepildīts ar noteiktu tikumisku saturu. Tiecoties pēc paraug tēla „jaunie cilvēki kļūst iekšēji atraktīvāki un darbojas maksimāli augstā iespēju līmenī.” (J. Kolominskis, 1990), tas ir ļoti pozitīvi, jo bērns tiecoties pēc labāka pilnveido sevi dažādās nozīmēs.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register