Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:235868
 
Evaluation:
Published: 06.12.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  VECMEITU BALLĪTES APRAKSTS    3
2.  VECMEITU BALLĪTES TENDENCES    4
2.1.  Aktīvās tendences    5
2.1.1.  Aktivitātes ar auto vai moto tehniku    5
2.1.2.  Virszemes aktivitātes    5
2.1.3.  Sportiskās aktivitātes    5
2.1.4.  Komandas aktivitātes    5
2.2.  Netradicionālas tendences    5
2.2.1.  Izaicinošas    5
2.3.  Tradicionālas tendences    6
2.3.1.  Radošās    6
2.3.2.  Degustācijas    6
2.3.3.  Ekskursijas    6
2.3.4.  Izklaides    6
2.3.5.  Relaksācijas    6
3.  ANKETAS ANALĪZE    7
5.  INTERVIJA AR LĪGAVU    12
6.  VECMEITU BALLĪTES PLĀNS    13
7.  GATAVA PLĀNA PIEDĀVĀJUMS    15
7.1.  Budžets    16
8.  SECINĀJUMI    17
9.  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    18
Extract

8. SECINĀJUMI
Papildinājām zināšanas šajā pasākuma tēmā kā arī specifisku pasākumu jomā vispārēji. Uzzinājām aktualitātes un mērķauditorijas vēlmes. Izpētījām teoriju, kur uzzinājām pasākuma vēsturi un evolūciju. Skatījām rakstus gan grāmatās, gan internetā par vecmeitu ballītēm kā piedāvājumu, ko veidojot jau profesionālā līmenī, iespējams pacelt tā latiņu un gūt arī peļņu.
Informāciju par tēmu meklējām gan LNO, gan interneta vidē. Internetā bija vairāk informācijas un vieglāk atrodama, jo šāda veida pasākums ir specifisks un aizsākumi ir neseni, tāpēc nav padziļinātu rakstu tieši šajā tēmā. Tas arī saistīts ar to, ka šie pasākumi var būt tik dažādi un ietver sevī tik plašu iespēju klāstu, ka aprakstot zinātniskā rakstā vienu gadījumu būtu bezjēdzīgi.
Anketā ietvērām jautājumus, kuru atbildes sniegtu priekšstatu par mērķauditorijas (neprecētas sievietes, 20-30 g.v.) vēlmēm šādam pasākumam. Rezultāti bija tuvi mūsu paredzētajam. Salīdzinot ar citiem specialitātes pasākumiem vairākas lietas pārklājās, jo ir neizbēgamas pasākuma daļas, kā foto/video pakalpojumi un pasākuma vadītājs, kas atvieglo procesu dalībniekiem. Pēc šī grupu darba varam teikt, ka esam gatavi arī pilnveidot šādu pasākumu, jo izveidojām arī plānu un tāmi, ko varētu piedāvāt jau klientiem.
Lai uzlabotu mūsu zināšanas par klientu pieprasījumu, būtu nepieciešams veikt padziļinātāku pētīšanu precizējot piedāvātos pakalpojumus jau iekļaujot cenas lai klientam vieglāk būtu saprast vai vēlmes sakrīt ar iespējām, kas arī mums, kā pasākuma organizatoriem radīs reālāku skatījumu uz šāda pasākuma rīkošanas iespēju iegūt peļņu. Jo vienmēr klienti vēlas daudz un dārgi, bet ne vienmēr vēlmes atbilst realitātei. Būtiski ir izveidot piedāvājumu, kurš klientam patiktu, tāpēc aktīva un detalizēta pētīšana ir nepieciešama.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register