Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:439223
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.01.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par pašaudzināšanu    5
1.1.  Pašaudzināšanas termina skaidrojums    5
1.2.  Pašaudzināšanas raksturojums pamatskolas vecuma bērniem    11
2.  Pašaudzināšanas pilnveides iespējas mūzikas stundās un kora nodarbībās pamatskolā    18
  Izmantotās literatūras un citu avotu saraksts    24
Extract

A.Špona un I. Čamane salīdzinot un izvērtējot skolotāja vadības stilus, secina, ka demokrātiska pedagoģiskā darbība veicina: skolēnu pašaudzināšanu; apzinātu paradumu un pašregulācijas veidošanos. Tādēļ nepieciešams skolotāju ↔ vecāku ↔skolēnu kopīgs darbs, pedagoģiskā dzīvā trīsstūra reāla darbošanās, kas balstīta uz savstarpēju cieņu, ieinteresētību un argumentāciju (Špona, Čamane, 2009).
A. Špona un I. Čamane apglavo: „Skolotāja vadības stils un metodes nosaka savstarpējās attiecības un darba rezultātus. Vadīšanas efektivitāte ir atkarīga no plānošanas un mērķu apzināšanas procesa. Mērķa izvirzīšana ir plānošanas galvenais nosacījums. Mērķis ir domās paredzēts ideāls darba rezultāts, ko cenšas sasniegt kopīgā darbā. Skolotājs ¬¬stimulē pusaudžus aktīvi darboties, rada apstākļus, kas veicinātu pusaudžu motivāciju. Motivāciju nosaka indivīdu vajadzības, ietekmē psihofizioloģiskās īpašības un kompetence. Motivācijas faktori ir: pašapliecināšanās vajadzība; atbildības izjūta; piederības izjūta; Motivāciju veicina: individuāla pieeja; vērtēšana; kopīga plānošana; vadības stils; komunikācija; vajadzību ievērošana; palīdzība un atbalsts. Vajadzību apmierināšana un sekmīga darbība veicina cilvēku motivācijas pilnveidošanos.”( Špona, Čamane, 2009, 50)
ASV mūzikas pedagogs Alans Gumms (Alan Gumm) uzsver, ka organizējot kora nodarbības ir svarīgi saprast, iepazīt skolēna vajadzības, spējas, vecumposma īpatnības, lai pēc iespējas veiksmīgāk varētu sekmēt skolēna attīstību. Spēja radīt labvēlīgu, motivējošu mācīšanās vidi ir nepieciešama īpašība diriģentu un skolotāju vidū, cenšoties attīstīt noteiktu kora mūzikas mācību modeli un novērtēšanas instrumentu (Gumm,1993).
Latviešu pedagoģe Iveta Kepule uzsver, ka kustības kora mūzikas mākslā ir viens no skolēna pāsipauzsmes līdzekļiem, kad saistībā darbojas prāts un ķermenis. Neviena muzikāla darbība nav iedomājama bez kustībā, un kustības atraisa skolēnu aktivitāti, caur kustībām skolēns izsaka savu attieksmi un pašrealizējas (Kepule, 2012).

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1376295
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register