Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:104424
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1) Problēmas konstatēšana.

Tā ir vajadzība pēc kāda produkta vai pakalpojuma, ja beigušies krājumi, vai vienkārši tie ir japapildina, patēretajs dodas tos iegadāties. Pastāv divu veidu vajadzības: utilitārās vajadzības ( saistītas ar produkta funkcionālajiem atribūtiem) un hēdoniskajās vajadzībās ( saistītas ar produkta estētiskajiem vai baudu sniedzošajiem atribūtiem). Iekšējais dznulis rodas, ja pastāv atšķirība starp reālo un vēlamo stāvokli. Reālais stāvoklis pastāv tad, piemēram, ja cilvēks jūtas izslāpis, izsalcis vai sajūt citas vēlmes, viņa dzinulis darbojas uz to stāvokli un par vēlamo, tas sāk domāt, tikai tad, kad būs apmierinājis savas reālās stāvokli, kuras mārketinga speciālists nekādi nespēj ietekmēt, tāpēc lielāks darbs tiek iegūldīts, lai ietekmētu patērētāju priekšstatu par vēlamo stavokli. Katram indivīdam ir savs noteikts optimālais stimulēšanas līmenis ( OSL), kas apzīmē brīdi, kad dzinulis savā ziņa patīkams un izaicinošs, bet vēl nerada diskonforta sajūtu. Pētijumi rāda, ka cilvēki ar augstu OSL līmeni mēdz izmēģināt, ko jaunu un nevairās riskēt, taču ar zemu OSL līmeni dod priekšroku parbaudītām un izmēginātām lietām,Cilvēki ar augstu OSL līmeni parasti ir gados jaunāki.

2)Informācijas meklēšana.
Kad patērētājiem ir pietiekama motivācija, lai apmierinātu savas vajadzības viņi meklē informāciju.
Ir divu veidu informācijas meklēšanas veidi:
Iekšējās informācijas meklēšana, tā ir saistīta ar iepriekšējo pieredzi par produktu, kā arī personas viedoklis par to.
Ārējās informācijas meklēšana, tā ir saistīta ar produktu informāciju, reklāmas bukletu lasīšanu, veikalu apmeklēšanu, kā arī pārrunas ar draugiem un paziņām par produkta iegadi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register