Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:342175
 
Evaluation:
Published: 23.07.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Patērētāju nozīme tirgū    4
1.2.  Patērētāja rīcība tirgū    5
1.3.  Pirkšanas lēmumu pieņemšanas process    6
1.4.  Galvenie faktori, kas ietekmē pircēju rīcību patēriņa tirgū    9
1.5.  Modes aktualitātes    12
2.  Pētnieciskā daļa    17
2.1.  Patērētāju uzvedība veikalā izpārdošanas laikā    17
2.2.  Aptaujas anketas rezultātu analīze    20
  Secinājumi    25
  Priekšlikumi    26
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    27
Extract

Secinājumi
Patērētāju rīcību tirgū izvērtēt ir ļoti grūti, jo ir pārāk daudz to ietekmējoši faktori, kas katram patērētājam ir atšķirīgi. Kas vienam ir pieņemams, otram ir prātam neaptverams.
Iepērkoties patērētājus motivē vēlme pēc svaiguma esošajā garderobē, veco drēbju nonēsāšanās, nederēšana vai sabojāšanās.
Lai arī cik atšķirīgas nodarbes un ienākumi ir cilvēkiem, tie vienmēr gribēs pirkt jaunus apģērbus, lai justos pilnvērtīgi savā ikdienas dzīvē.
Mūsdienu ekonomiskajā stāvoklī patērētāju apģērbu iepirkšanas paradumi ir mainījušies ienākumu līmeņa un cenu dēļ.
Patērētāju izvēli galvenokārt ietekmē cena, kas attiecīgi ietekmē arī kvalitāti.
Latvijas iedzīvotāju interesēs ir ne tik daudz modes tendences, bet vairāk gan preču sortimenta pieejamība un daudzveidība.
Stereotipiskie pieņēmumi patērētāju vidū ir lieliski pieņemti un atzīti par taisnīgiem, pateicoties reklāmas mārketingam, kas Latvijā ir ļoti augstā līmenī. Patērētāji ir pārliecināti ticēt tam, ko rāda pa TV, reklāmas afišās un radio.
Katrs patērētājs ir atšķirīgs, līdz ar to arī vēlmes ir dažādas – apģērbu nozarei ir nemitīgi jāpapildinās un jāmainās, lai tā spētu vienlaicīgi apmierināt visu patērētāju vēlmes.
Pieprasījums pēc dārgiem apģērbiem samazinās, taču ne apģērbu pirktspēja, jo patērētāji pāriet uz lētāku apģērbu iegādi.
Veikalu skatlogu noformējums būtiski ietekmē patērētāju rīcību – vai nu tas piesaista vairāk klientus, vai liek bezrūpīgi paiet veikalam garām.
Modes mākslinieki ir paredzējuši jaunās 2010. gada modes tendences, kas būs salīdzinoši ekstravagantas un kliedzošas, taču patērētāji nav īsti tajās ieinteresēti, jo galvenais tiem ir justies ērti savā apģērbā.
Daļa patērētāju nav apmierināti ar piedāvāto apģērbu sortimentu un attiecīgi pieprasīto cenu, taču atzīst, ka par kvalitāti ir gatavi maksāt lielāku cenu.

Priekšlikumi
Ieteikums patērētājiem apzināties šī brīža ekonomisko stāvokli valstī un pasaulē, jo ne tikai krīze ir viņu dzīvē, bet arī uzņēmēju vidū, līdz ar to kvalitātes pasliktināšanos, cenu saglabājot, ir visai pašsaprotama lieta šobrīd, jo ikviens cīnās par savu vietu tirgū.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1324404
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register