Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:312634
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Extract

Mārketinga mērķis ir apmierināt patērētāju vajadzības un pieprasījumu. Tāpēc ir jāizpēta pircēju rīcība tirgū, tostarp produktu izvēles procesu un tā ietekmējošos faktorus. Taču apgūt patērētāju rīcību, - saprašanos un vadīšanas prasmes nav tik vienkārši, jo šī rīcība ir ļoti sarežģīta. Pircējs ne vienmēr apzinās savas vajadzības un pirkuma motivējumu, viņš var pārdomāt un pēdējā brīdī pieņemt citu lēmumu.
Mārketingā, kur vadīšanas galamērķis ir pircējs ar visām savām vajadzībām, tieksmēm un šaubām, ir svarīgi modelēt viņa rīcību. Faktiski modelis atspoguļo reālās parādības, un tāpēc palīdz izskaidrot pircēju rīcību. Dažādie pircēji cits no cita atšķiras pēc vecuma, ienākumu līmeņa, izglītības līmeņa, mobilitātes, gaumes, utt.
Senāk, kad tirgus bija samērā vāji attīstīts, ražotāji varēja prognozēt pircēju rīcību, pamatojoties uz savu ikdienas pieredzi. Līdz ar tirdzniecības uzņēmumu skaita palielināšanos un specifisku tirgus rašanos, mārketinga lēmumu pieņemšana vairs nav atkarīga no tiešajiem kontaktiem ar pircējiem. Pircēju rīcības izpētes nozīme ir pieaugusi.
Katru produkta ražotāju interesē, kā pircējs reaģē uz tiem daudzajiem iepirkšanās rosinātājiem, ar kādiem viņš saskaras tirgū (produktu sortiments, cena, reklāma, u.c.).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1124770
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register