Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:835970
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Patērētāju uzvedība pakalpojumu tirgū    4
1.1.  Pakalpojumu raksturlielumi    4
1.2.  Pakalpojumu kvalitātes vērtēšanas problēmas    7
1.3.  Pircēju ietekmējošie faktori    9
1.3.1.  Kultūras faktori    10
1.3.2.  Sociālie faktori    11
1.3.3.  Individuālie faktori    11
1.3.4.  Psiholoģiskie faktori    13
2.  Internets, kā globalizācijas virzītājspēks    14
2.1.  Globalizācijas process, tā pozitīvie un negatīvie aspekti    15
2.2.  Globālais interneta pakalpojumu tirgus, tā attīstības tendences    18
2.3.  Latvijas Interneta pakalpojumu tirgus, tā attīstības tendences    21
  Secinājumi    27
  Izmantotās literatūras saraksts    28
Extract

Pakalpojums ir jebkura darbība, ko viena puse var piedāvāt otrai; netaustāma rīcība, kas nenoved pie kaut kāda īpašuma. Pakalpojuma piedāvāšana var būt saistīta ar materiāliem produktiem (Dž.Mennings, 2003).
Pakalpojums ir uzdevums vai instrumentāla darbība, kas tiek izpildīta patērētājam, vai patēriņa darbība, kas saistīta ar patērētāja līdzdalību, tādu kā lietošanu, bet ne uzņēmuma produktu vai aprīkojuma iegūšanu īpašumā (Zickmund & d Amico Marketing, 1992).
Pēc Kouvela (Cowell) domām, „galvenā pakalpojumu atšķirības zīme ir tā, ka preces-pakalpojuma struktūrā pārsvarā ir nekustamās īpašības”. Pakalpojumi- tie ir specifisks preces veids, līdz ar to pakalpojumu sfērā bieži vien ir nepieciešama īpaša pieeja un īpaša mārketinga stratēģija (D.Džobers, 2000.).
Kompāniju tirgus piedāvājums parasti sevī ietver arī dažādu pakalpojumu piedāvāšanu – tie var sastādīt kā lielāko, tā arī mazāko daļu no kopējā piedāvājuma. Tiek izšķirtas 5 piedāvājuma kategorijas:
1.Tikai taustāma prece – tiek piedāvāts materiāls produkts, tāds kā ziepes, zobu pasta vai sāls. Tiem nekādi papildus pakalpojumi nav nepieciešami.
2.Taustāmās preces papildināšana ar pakalpojumiem – tiek piedāvāts materiāls produkts, kas tiek papildināts ar vienu vai dažiem pakalpojumiem, kuri palielina tā pievilcīgumu patērētāju acīs. Tā, piemēram, automobiļu ražotājam ir jāpiedāvā kaut kas vairāk kā tikai automašīna.
3.Hibrīts – piedāvājums vienādā līmenī sastāv no preces un pavadošiem pakalpojumiem. Piemēram, restorāna apmeklētājs vienlaicīgi saņem gan ēdienu, gan arī pakalpojumu.
4.Pamatpakalpojumu pavada pavadošo preču un pakalpojumu iegūšana – tā, piemēram, avio pasažieri pērk pārvadājuma pakalpojumu. Tie nokļūst galapunktā bez redzama savu biļetes izdevuma apstiprinājuma. Taču, lidojuma laikā pasažieriem tiek piedāvāts ēdiens, dzērieni, žurnāli utt. Lai tiktu piedāvāts pakalpojums, ir nepieciešams dārgs produkts – lidmašīna, taču pārdots tiek tieši pakalpojums.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1117337
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register