Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:878191
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori    6
  Abrahama Maslova motivēšanas teorija    7
  K. Alderfera ERG teorija    10
  Hercberga un Maslova teoriju salīdzinājums    10
  Ekonomiskās situācijas un ekonomiskās situācijas izmaiņu apskats    11
  Pētījums par patērētāju vajadzību izmaiņām ekonomiskās lejupslīdes apstākļos    13
  Pētījuma par patērētāju vajadzību izmaiņām ekonomiskās lejupslīdes apstākļos rezultāti    17
  Secinājumi    32
  Pielikumi    36
Extract

Vispirms laikam būtu jāsāk ar to, kas vispār ietekmē pircēju rīcību. Visus patērētāju rīcību ietekmējošos faktorus var iedalīt piecās grupās:
„ekonomiskie
Sociālie
Kultūras
Personiskie
Psiholoģiskie.”(Albuže 2007, 47.lpp.)
„Ekonomiskie nosacījumi, kas regulē patērētāja rīcību, ir:
Maksātspēja(ienākumu līmenis, to stabilitāte)
Ietaupījumi
Parādi un spēja tos nomaksāt.”(Albuže 2007, 48. lpp.)
Ekonomiskais faktors ietekmē patērētāja uzvedību visnozīmīgāk, tomēr tas ietekmē arī visus pārējos patērētāju rīcību ietekmējošos faktorus. „Piemēram, piederība kādai noteiktai sociālai grupai lielā mērā atkarīga no cilvēka ienākumu līmeņa.” (Albuže 2007, 49. lpp.) „Sociālie slāņi ir salīdzinoši stabilas sabiedrības grupas, kurās apvienojas cilvēki ar līdzīgām dzīves vērtībām, interesēm un rīcības principiem.”(Albuže 2007, 49. lpp.) Līdz ar to viņi iegādāsies līdzīgus produktus, ies uz līdzīgiem veikaliem un izklaidēsies līdzīgi. „Slāņi atšķiras nevis pēc vienas, bet pēc vairākām pazīmēm(īpašums, ienākumu līmenis, izglītība, darbības veids, dzīvesveids u.tml.)”(Albuže 2007, 49. lpp.) „Patērētāja rīcību tirgū būtiski ietekmē darba nodrošinājums:
Samazinās ienākumu līmenis,
Var zaudēt piederību formālai vai neformālai grupai.”(Albuže 2007, 50. lpp.)
Kultūras faktori saistīti ar „kultūras attīstības līmeni, nacionālajām īpatnībām, reģiona ģeogrāfisko izvietojumu.”(Albuže 2007, 51. lpp.)
Personiskie faktori ir ļoti dažādi – vecums, dzīvesveids, profesija, rakstura īpatnības, pašapziņa, intereses, ienākumi utt. .(Albuže 2007, 52.-54. lpp.)
Psiholoģiskajos faktoros var ietvert motīvu, uztveri, apguvi, pārliecību(pārliecība pastiprina vai vājina motīvu) un nostāju jeb attieksmi(piemēram, atzīšana, ka kādas firmas prece ir vislabākā).(Albuže 2007, 55., 58. lpp.).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1115012
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register