Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Patstāvīgā darba prasmju pilnveides īpatnības matemātikas nodarbībās sākumskolā

     

    Research Papers42 Pedagogy

6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:487806
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Terminu vārdnīca    3
  Ievads    11
1.  Jaunākā skolas vecumposma psiholoģiskais raksturojums    13
1.1.  Jaunākā skolas vecuma skolēna izziņas procesu raksturojums    15
1.1.1.  Uzmanības attīstības īpatnības    15
1.1.2.  Atmiņas attīstības īpatnības    15
1.1.3.  Domāšanas attīstības īpatnības    16
1.2.  Patstāvība un tās attīstība jaunākajā skolas vecumā    17
2.  Mācību metodes un mācību organizācijas formas, kas sekmē patstāvīgā darba prasmju attīstību matemātikas nodarbībās    19
2.1.  Izskaidrojoši ilustratīvā metode    24
2.2.  Reproduktīvā metode    26
2.3.  Problēmmācību metodes    27
2.3.1.  Problēmiskais izklāsts    27
2.3.2.  Daļēju meklējumu jeb heiristiskā metode    28
2.3.3.  Pētnieciskā metode    29
2.4.  Pārdzīvojuma, emocionālās iedarbības metodes un paņēmieni    31
2.5.  Daltonas plāns    32
3.  Skolēnu un skolotāju attieksme pret patstāvīgajiem darbiem    33
  Secinājumi    41
  Literatūras saraksts    44
  Pielikums    45
Extract

Mūsdienu pedagoģiskajā procesā mācīšana un audzināšana ir vienoti. Pedagoģiskā procesa galamērķis ir skolēna personība kā pašorganizējoša un pašregulējoša sistēma ar noteiktu gatavības pakāpi turpmākai pašaudzināšanai.
Lai sasniegtu šo mērķi, skolas pedagoģiskajā procesā tiek izmantotas daudzveidīgas metodes un mācību organizācijas formas, no kurām lielā mērā ir atkarīgas skolēna zināšanas, prasmes, iemaņas, kā arī viņa attieksmes un rakstura īpašību veidošanās.
Viens no mācību principiem ir ievirze pašizglītībā, un ļoti liela nozīme te ir skolēnu patstāvības un mācīšanās prasmju attīstībai. Sākumskolas uzdevums ir iemācīt skolēnus mācīties, tajā skaitā arī attīstīt minētās prasmes, izmantojot dažādas metodes un mācību organizācijas formas.
Bērna patstāvīgā darba prasmju veidošanai aizvien lielāka uzmanība jāpievērš sākumskolas klasēs. Patstāvības trūkums bērniem sākumskolā visvairāk izpaužas, kad bērni pāriet uz pamatskolu. Šajā mācību posmā bērnus māca vairāki pedagogi, viņi nepazīst bērnus. Pirms tam pie audzēkņiem gāja viņu audzinātāja, kura mācīja lielāko daļu mācību priekšmetu. Viņa pazina katru bērnu, zināja katra stiprās un vājās puses.
Tādēļ es izvēlējos rakstīt šo kursa darbu par patstāvīgā darba prasmju veidošanu, par patstāvības attīstību sākumskolas periodā.

Kursa darba objekts – matemātikas mācību process.
Kursa darba priekšmets – skolēnu patstāvīgā darba prasmes.
Mana kursa darba mērķis ir noskaidrot patstāvīgā darba nozīmi sākumskolas pedagoģiskajā procesā un tā lomu sākumskolas skolēnu patstāvības sekmēšanā.
Lai spētu gūt atbildes uz šiem jautājumiem, es izvirzīju sekojošus uzdevumus:
1.analizēt sākumskolas skolēnu vecumposma īpatnības;
2.noskaidrot darba formas, metodes un paņēmienus, kas sekmē patstāvīgā darba prasmju attīstību;
3.pētīt sākumskolas skolēnu un skolotāju attieksmi pret patstāvīgajiem darbiem un salīdzināt tos.

Izmantotās metodes:
literatūras analīze;
anketēšana.

Pētījuma bāze:
X pamatskola;
Y pamatskola.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1133321
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register