Preses tirgus Latvijā nepārstāj attīstīties – kaut arī veikalu plauktos ir neskaitāmi daudz dažādu žurnālu, konkurentu vidū tiek atrastas arvien jaunas tēmas, kas piesaista lasītājus un atrod arvien jaunas nišas. Kaut arī lasītājs arvien ir gatavs pāršķirstīt čaukstošu, personīgi uzrunājošu žurnālu, pilnu emocijām un sajūtām, nevis tikai komunicēt internetā, uzzinot aktuālās ziņas, tomēr mūsdienu saspringtajā laikā un dzīves ritmā arvien lielāku lomu spēlē tieši informāciju tehnoloģijas. Pastāvīgā un mainīgā tirgus attīstība neizbēgami prasa uzņēmumiem - tai skaitā izdevniecībai SIA “Žurnāls SANTA” - pastāvīgi attīstīt pārvaldes un analīzes instrumentus, veidot jaunus projektus un iet līdzi laikam, lai apmierinātu gan lasītāju, gan arī reklāmdevēju augošās prasības. Kaut arī tas noteikti noved pie izdevumu palielināšanās, tomēr jāatzīst, ka, neieviešot mūsdienīgas konkurētspējīgas metodes, uzņēmums nav i l g t e r m i ņ ā konkurēt- un attīstīties spējīgs. Tādēļ uzņēmums papildus savai pamatnodarbei un specialitātei, proti, žurnālu izdošanai, pievēršas arī to mājas lapu izstrādei, piedāvājot iecienīto zīmolu reklāmdevējiem iespējas arī interaktīvā vidē.
Reklāmdevēju pirmais jautājums, sadarbojoties ar mājas lapu, ir – kāds ir apmeklētāju skaits. Darba mērķis ir prognozēt, kādam jābūt apmeklētāju skaitam, lai palielinātos reklāmas ieņēmumi žurnāla ‘Mans Mazais` izveidotajā mājas lapā. Lai pēc tam izstrādātu stratēģiju, kā piesaistīt nepieciešamo apmeklētāju skaitu un turpinātu darbību ar attīstību arī nākotnē.…