Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:822493
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.04.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 21 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Reklāma    6
1.1.  Reklāmas Vēsture    6
1.2.  Kas ir Reklāma?    6
1.3.  Reklāmas Mērķis, Veidi, Mērķauditorija    7
2.  Kompozīcija    8
2.1.  Kas ir kompozīcija?    8
2.2.  Reklāmas Lapu Dalījums    8
2.3.  Informācijas uztvere attēla veidošanā    9
2.4.  Reklāmas kompozīcijas veidi    9
2.5.  Kompozīcijas Principi    9
2.5.1.  Kompozīcijas principu klasifikācija    10
3.  Krāsas    12
3.1.  Krāsas Mērķis Reklāmā    12
3.2.  Krāsas Atkarība no Reklāmas Tipa    13
3.3.  Hromatisko un Ahromātisko krāsu sadalījums    13
3.4.  Krāsu Simbolika un Semantika Reklāmā    14
3.5.  T.Kēniga Krāsu kombinācijas    16
4.  Teksts reklāmā    17
4.1.  AIDA princips    17
4.2.  Burti    18
4.3.  Vārdi    19
4.4.  Teksts    19
4.5.  Reklāmas Teksta Uztvere    20
5.  Simboli un Zīmes    21
6.  Zīmols jeb Logo    23
6.1.  Zīmola līmeņu sadalījums    24
7.  Pirmās Reklāmas Analīze    25
7.1.  Kompozīcija    25
7.2.  Krāsas    25
7.3.  Teksts    25
7.4.  Simboli,logo un fotogrāfijas    26
8.  Otrās Reklāmas Analīze    27
8.1.  Kompozīcija    27
8.2.  Krāsas    27
8.3.  Teksts    27
8.4.  Simboli,logo un fotogrāfijas    28
9.  Trešās Reklāmas Analīze    29
9.1.  Kompozīcija    29
9.2.  Krāsas    29
9.3.  Teksts    29
9.4.  Simboli,logo un fotogrāfijas    30
10.  Reklāmu Efektivitātes Noteikšana ar Aptaujas palīdzību    31
10.1.  Aptaujas rezultāti    31
10.2.  Aptaujas Secinājumi    32
  Secinājumi    33
  Bibliogrāfija    34
  Pielikumi    5
Extract

10.2. Aptaujas Secinājumi
Spriežot pēc aptaujas rezultātiem, mūzikas instrumentu reklāmām pārsvarā uzmanību respondenti pievērš dažreiz. Mūzikas instrumentu reklāmās uzmanība visvairāk tiek pievērsta reklāmā izmantotajiem vizuālajiem noformēšanas līdzekļiem un pašam mūzikas instrumentam, toties vismazākā nozīme tiek piešķirta pašai paustajai idejai un tekstam.
Ņemot vērā aptaujas trešā, ceturtā un piektā jautājuma atbilžu rezultātus, reklāmas tika novērtētas samērā līdzvērtīgi. Atvērtā jautājuma atbildes liecina par to, ka reklāmas vairāk tika vērtētas pēc respondentu gaumes, minot dažādus vizuālo efektu trūkumus vai plusus, bet tomēr par favorītu tika atzīta boulinga “Epiphone” reklāma (skat. 6. pielikumu), un par visnepievilcīgāko lidmašīnas “Epiphone” reklāma (skat. 4. pielikumu).

Secinājumi
Pirms reklāmas veidošanas ir jāiepazīstas ar reklāmas teoriju, lai sekmīgi varētu tās izveidot. Idejas reklāmām tika radītas intuitīvi un pielāgotas reklāmu veidošanas standartiem. Par veiksmīgāko no reklāmām uzskatu boulinga “Epiphone” reklāmu, kura ir skatāma 6.pielikumā. Tā ir vienkārša, bet tajā pašā laikā ar savu odziņu, ko dod perspektīva un ideja par ģitārspēles aizrautīgo dabu kā boulinga spēle. Teksts ir uztverams, jo nav pārblīvēts ar vārdiem, taču reklāmas sauklis: “Nesatricināma kvalitāte” prasītos izteiksmīgāks, lai veidotos kontrasta līdzsvars starp apakšvirsrakstu un virsrakstu. Uz melnā fona prece tiek izcelta pašā reklāmas vidū, kas bija arī mērķis. Manuprāt, reklāma labi iederētos uz otrā vāka-žurnālā “Ģitārspēle Iesācējiem.”
Toties oriģinālākā no izveidotajām reklāmām ir “Epiphone” lidmašīnas reklāma, kura ir skatāma 4. pielikumā. Tā ir ļoti netipiska atgādinošā ģitāras reklāma, kas neapzināti ieturēta Salvadora Dalī stilā. 5.pielikumā redzamā “Epiphone” Iņ un Jan reklāma ir informējoša. Reklāmā izmantotie maigie toņi un izceltais teksts sasaista simbolismu ar firmas produktu nodrošināto kvalitāti.
Darba laikā tika izpētīta teorija par reklāmu un tās uzbūvi, un izveidotas trīs “Epiphone” ģitāras reklāmas. Praktiskais darbs tika apvienots ar teorētisko, un izvirzītie mērķi izpildīti.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1353749
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register