Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:754159
 
Evaluation:
Published: 06.05.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 36 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Radošuma problēma un tās apskats pedagoģiskajā, psiholoģiskajā literatūrā    8
1.1.  Izziņas procesu loma radošajā darbībā    11
1.2.  Vecākā pirmsskolas vecumposma bērnu raksturojums    17
1.3.  Pedagoga personības loma radošajā procesā    21
2.  Pedagoģiskā darbība mūzikas klausīšanās procesā un radošuma veicināšanā    24
2.1.  Mūzikas klausīšanās kā viena no mūzikas nodarbības sastāvdaļām    24
2.2.  Mūzikas klausīšanās un radošās kustības    26
2.3.  Mūzikas klausīšanās un tēlojošās mākslas veidu saistība radošuma veicināšanā    27
2.  Pedagoģiskais eksperiments un tā darbība bērnu radošās pašizpausmes veicināšanā    30
3.1.  Audzināmā grupa pedagoģiskās izmēģinājuma darbības sākumā audzēkņu individuālais un grupas raksturojums radošuma aspektā    31
3.2.  Pedagoģiskā eksperimenta darbības programmas izveide pirmsskolas vecumaBērnu radošās pašizpausmes veidošanā    38
3.3.  Pedagoģiskās izmēģinājuma darbības programmas īstenošana    43
  Secinājumi    43
  Literatūras saraksts   
  Pielikumi   
Extract

Pieauguša cilvēka, kā arī bērna radoša personība, ir visaugstākā ikvienas tautas sociālā vērtība. Šodien tiek audzināta un attīstīta personība, kas dzīvos un darbosies nākotnē trešajā gadu tūkstotī. Visiem bērniem ir tiesības radīt, un tā ir visbrīvākā personības izpausme. Kaut arī ne katrs bērns, kad būs pieaudzis, kļūs par mākslinieku, taču par radošu personību kādā jomā gan var kļūt ikviens cilvēks.
Radoša darbība bērnībā, kad mazajiem ir dabiska aktīva tieksme uz to, ir maksimāli sekmējama. Tās rezultātā notikusī psihiskā attīstība var būt par sākumu augsta radošās darbības potenciāla izveidei.
Pirmsskolas izglītības programmas mērķis ir virzīt bērnu individuālos iespaidus uz apkārtējās pasaules uztveri kopsakarībā, uz iespēju to dažādi attēlot vārdos, krāsās, skaņās, kustībās, dziesmās, dejās utt. Palīdzēt bērnam ticēt sev, apzināties sevi, gūt panākumus, izteikt sevi radošajā darbībā, būt saskarsmīgam, iejūtīgam, līdzjūtīgam.
„Katrs normāls, vesels bērns – cits vairāk, cits mazāk, ir apdāvināts” (15.93.) – ar šo moto pie bērniem būtu jāiet ikvienam pedagogam, tādējādi cenšoties ikvienā audzēknī atrast dzirksteli, ieraudzīt un atklāt viņa individualitāti, neatkārtojamo personību. Var izkopt bērnam dzirdi, redzi, bet, galvenais, var palīdzēt izjust radīšanas prieku, un tāda iespēja ir ikvienam. Svarīgākais bērna izaugsmē ir jaunrades prieks, ko bērns izjūt, ne lielisks darba rezultāts. Un ne jau mākslinieku izaudzināt, bet gan vispusīgi attīstītu cilvēku, kurš vēlāk spētu radoši strādāt savā profesijā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register