Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:611914
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Laikmeta raksturojums    4
2.  Renesanses laika pedagogu humānistu paustās idejas    5
2.1.  Itālija    5
2.2.  Vācija    5
2.3.  Francija    5
4.  Angļu humānista T.Mora pedagoģiskie uzskati    6
5.  Itāļu humānista T.Kampanellas pedagoģiskie uzskati    6
6.  Reformācijas kustība. Reformatoru pedagoģiskie uzskati. Mārtiņš Luters    7
7.  Kontrreformācijas mērķi un darbība. Jezuītu ordenis un Ignacijs Lojola    8
8.  Pedagoģiskā doma Latvijā 13. -17. gs.    9
  Secinājumi    11
  Pielikums. Anketa    13
Extract

Vienmēr ir liecies interesanti tas, ka katrā laika posmā ir bijušas savādākas pedagoģiskās idejas un audzināšanas mērķi. Tāpēc nolēmu īpaši aplūkot viena, manuprāt, interesantākā laika posma pedagoģiskos uzskatus un dažādus pedagogus.
Lai gan renesanses pedagoģiskie uzskati varētu šķist mūsdienām nepiemēroti un neparocīgie, tie tomēr palīdz veidot priekšstatu par renesansi kā laika posmu un pedagoģiju, kā audzināšanas modeli, turklāt tie daļēji ir izmantojami arī mūsdienās, jo pedagoģijā atrodamās problēmas tagad ir gandrīz tādas pašas kā renesanses periodā.

Laikmeta raksturojums

Renesanses1 periodam raksturīgs straujš ekonomiskās dzīves uzplaukums kā lauksaimniecībā, tā arī amatniecībā.
Nostiprinājās valsts centrālā vara, kas, savukārt, pozitīvi ietekmēja ekonomisko attīstību. Tas viss, protams, radīja labvēlīgus apstākļus intelektuālās dzīves uzplaukumam, brīvdomības attīstībai. Intelektuālās dzīves vadība pamazām pārgāja no garīdzniecības laicīgās inteliģences rokās. Radās daudz skolu. Arvien lielāku uzmanību pievērsa antīkajai literatūrai un zinātnei. Izglītības rašanās veicināja meklēt iespējas grāmatu iespiešanai.
1436. gadā tika izgudrota grāmatu iespiešanas mašīna. Tās atklāšana sekmēja izglītības demokratizēšanu. Lasītāju loks kļuva arvien plašāks.
Lasītprasme ietekmēja vēlmi tuvāk iepazīt mākslu, literatūru.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1161500
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register