-
Peļņa un tās rādītāji
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | ANALĪTISKĀ DAĻA | 4 |
1.1. | Peļņas raksturojums un tā veidi | 4 |
1.2. | Peļņas vai zaudējumu aprēķins | 7 |
1.3. | Peļņas noteikšanas metodes | 9 |
1.3.1. | Seguma metode | 9 |
1.3.2. | Periodu izmaksu metode | 10 |
1.3.3. | Apgrozījuma izmaksu metode | 12 |
1.4. | Peļņas sadale un izlietošana | 13 |
1.5. | Peļņu ietekmējošie iekšējie un ārējie faktori | 15 |
2. | APRĒĶINA DAĻA | 19 |
2.1. | Īss uzņēmuma raksturojums | 19 |
2.2. | SIA “X” peļņas un zaudējumu aprēķins | 19 |
2.3. | Problēmas formulējums | 21 |
2.4. | Problēmas risinājums | 22 |
NOBEIGUMS | 26 | |
BIBLOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 28 |
Peļņa ir kā mēraukla, kas norāda, kā sokas bizness. Katrs no mums ir domājis kā nopelnīt naudu ilgākam laika periodam. Tāpēc ir svarīgi un aktuāli pieņemt pareizus lēmumus, kā vislabāk un pareizāk iegūt un izmantot peļņu, lai uzņēmums varētu pastāvēt un attīstīties.
Kursa darba mērķis ir noskaidrot, kas ir peļņa un iepazīties ar peļņas aprēķināšanas metodēm, lai ar to palīdzību varētu atrisināt problēmas.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tika izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1.raksturot peļņu un apskatīt tā veidus;
2.raksturot peļņas un zaudējumu aprēķinu;
3.analizēt peļņas aprēķināšanas metodes;
4.izpētīt, kā pareizi tiek sadalīta peļņa;
5.analizēt faktorus, kas ietekmē peļņu;
6.formulēt problēmu par inflāciju un piedāvāt divus risinājuma veidus.
Kursa darbā tika analizēts Latvijas uzņēmums SIA „X”, kurš Latvijas tirgū darbojās kopš 1994.gadā, un nodarbojas ar automašīnu un tā detaļu tirdzniecību.
Dotā darba apjoma ierobežojuma dēļ, šim darbam peļņas un zaudējumu aprēķina analīze tika veikta no 2004. gada 1.janvāra līdz 2005. gada 31.decembrim, kā arī nebija iespējams pietiekami dziļi izpētīt visus ar problēmu saistītos jautājumus.
Kursa darbā par pētījuma avotiem tika izmantoti valsts statistikas dati, interneta resursi, speciālā un vispārējā literatūra, uzņēmuma nepublicētie materiāli.
Par pētījuma metodēm tika izmantota statistikas datu salīdzināšanas metode, analītiskā metode, grafiskā metode (tabulas, attēli), faktoru noteikšanas metode, vertikālā analīzes metode.
1.ANALĪTISKĀ DAĻA
1.1.Peļņas raksturojums un tā veidi
Uzņēmēja darbība un tā uzņēmuma eksistence un lēmumi lielākoties ir orientēta uz peļņu. Uzņēmumi iztiek no naudas pelnīšanas, jo tas ir uzņēmēja ekonomiskās izdzīvošanas nosacījums un katrs uzņēmējs ir ieinteresēts uz peļņas palielināšanu ilgā laika periodā. Arī valsts ir atkarīga no tā, kā uzņēmumi nopelna. Tiek uzskatīts, jo vairāk materiālo vērtību, jo augstāks labklājības līmenis uzņēmumam un valstij.…
1.ANALĪTISKĀ DAĻA 1.1.Peļņas raksturojums un tā veidi 1.2.Peļņas vai zaudējumu aprēķins 1.3.Peļņas noteikšanas metodes 1.3.1.Seguma metode 1.3.2.Periodu izmaksu metode 1.3.3.Apgrozījuma izmaksu metode 1.4.Peļņas sadale un izlietošana 1.5.Peļņu ietekmējošie iekšējie un ārējie faktori 2.APRĒĶINA DAĻA 2.1. Īss uzņēmuma raksturojums 2.2. SIA “X” peļņas un zaudējumu aprēķins 2.3. Problēmas formulējums 2.4.Problēmas risinājums NOBEIGUMS BIBLOGRĀFISKAIS SARAKSTS
- Inflācijas līmenis Latvijā
- Labklājības radītāji un līmenis dažādās valstīs
- Peļņa un tās rādītāji
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Peļņa kā uzņēmējdarbības motīvs
Research Papers for university6
Evaluated! -
Peļņa
Research Papers for university7
-
Peļņa kā uzņēmējdarbības motivācija
Research Papers for university11
-
Uzņēmuma darbību raksturojošie ekonomiskie rādītāji
Research Papers for university9
-
Peļņa un tās radītāji
Research Papers for university26