Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:424789
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.02.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pilnīga konkurence    4
1.1.  Tirgus formas un tipi    4
1.2.  Pilnīgas konkurences raksturojums    6
2.  Peļņa pilnīgas konkurences apstākļos    8
2.1.  Maksimālās peļņas noteikšana    8
2.2.  Maksimālās peļņas nosacījumi un iespējas    12
2.3.  Peļņa ilgā laika periodā    15
2.4.  Peļņas maksimizācija ražošanas faktoru tirgū    17
  Secinājumi    20
Extract

Mēs zinām, ka ražotāju darbības pamatmērķis ir peļņas iegūšana un lielākajā skaitā gadījumu tās maksimizācija. Peļņa ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma darbības rādītājiem, kas nosaka uzņēmuma rentabilitāti.
Nav ne mazāko šaubu, ka ieņēmumu un līdz ar to peļņas masas lielums būtiski atkarīgs no tirgus konjunktūras, no pieprasījuma un piedāvājuma samēra, no līdzsvara cenas līmeņa, kā arī no daudziem citiem faktoriem.Tādējādi uzņēmējdarbības peļņa ir ļoti svarīgs jautājums, kura pētījumam un analīzei ir svarīga nozīme.
Savukārt, cenas, izmaksas, ieņēmumi un peļņa – tās ir firmas darbības teorijas kategorijas, un nav tikai abstrakti jēdzieni, bet visai konkrēti instrumenti, kas saistīti ar daudzveidīgām tirgus struktūrām un tipiem. Viens no tirgus tipiem ir pilnīgas konkurences tirgus, kas ir teorētisks tirgus modelis un reāli neeksistē, kaut arī ekonomiskā teorijā pilnīgas konkurences tirgum tiek veltīta ļoti liela uzmanība. Tas notiek tādēļ, ka perfektas konkurences tirgus ir ļoti efektīvs un to var uzskatīt par etalonu gan resursu efektīvas izmantošanas jomā, gan arī patērētāja kopēja derīguma maksimizācijā. Līdz ar to peļņas maksimizācijas problēmus var efektīvi izanalīzēt pilnīgas konkurences tirgus apstākļos. Sakarā ar to izvēlēta darba tema ir “ Peļņas maksimizācijas nosacījumi un iespējas pilnīgā konkurencē “.
Darba mērķis ir pēc iespējas plašāk izpētīt peļņas noteikšanas jautājumu, kā arī izanalīzēt peļņas maksimizācijas iespējas un nosacījumus tieši pilnīgas konkurences tirgus apstākļos.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1223404
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register