Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:343857
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Secinājumi
1. Mūsu aptaujātie respondenti nav aktīvākie veikala „RIMI” klienti, jo gandrīz trešdaļa aptaujāto veikalā iepērkas tikai reizi mēnesī, otra trešdaļa- reizi nedēļā. 16 % respondentu veikalu apmeklē pāris reizes nedēļā, bet tikai 4 % aptaujāto dodas uz veikalu katru dienu.
2. Lielākā daļa jeb 68% aptaujāto klientu ir veikala klienti plašā preču klāsta jeb sortimenta dēļ, 16 % respondentu veikalu apmeklē tā atrašanās vietas dēļ, un tikai 4% izdevīgo cenu dēļ. „RIMI” izceļas ar plašu preču sortimentu, kas klientiem ir svarīgi un tas ir arī viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc rēzeknieši izvēlas iepirkties tieši šajā veikalā. Neviens no respondentiem par veikala apmeklēšanas iemeslu neminēja kvalificētu personālu, jo cilvēkiem svarīgāka ir ērta veikala atrašanās vieta un izdevīgas cenas.
3. Lielākā daļa (44%) respondentu vienmēr saņem atbildes uz viņu uzdotajiem jautājumiem, nedaudz mazāka daļa (40%) atbildes saņem gandrīz vienmēr un pārējie 12% atbild, ka atbildes gandrīz nekad nesaņem. Atbildes norāda uz atsaucīgu personālu, kas pārzina savus pienākumus un darbības jomu. Parādība, ka klients nesaņem atbildes uz interesējošajiem jautājumiem, galvenokārt ir skaidrojama ar personāla noslogotību un aizņemtību.
4. Tikai 8 % aptaujāto vienmēr nepieciešamības gadījumā atrod personālu, 88% atbildējuši, ka gandrīz vienmēr, taču 4%- gandrīz nekad. Apkalpojošais personāls atbild par konkrētu nodaļu un parasti arī uzturas savā nodaļā, tāpēc klientiem nerodas problēmas atrast apkalpojošo personālu vajadzības gadījumā.
5. 76% respondentu norādīja, ka apkalpošanas ātrums pie kases viņus drīzāk apmierina. 16 % no respondentiem apkalpošanas ātrums pie kases apmierina, taču 8% drīzāk neapmierina. Respondenti norādīja, ka kasieres ir veiklas un ātri paveic savus pienākumus, taču dažkārt darbojas tikai viena vai divas kases, kā rezultātā veidojas garas rindas un tas rada neērtības.
6. Lielākā daļa jeb 76 % respondentu atbildēja, ka viņus apmierina personāla valsts valodas zināšanas. Veikala „RIMI” personālam ir obligātas valsts valodas zināšanas, taču darbā tiek pieņemti ne tikai latvieši, tādēļ šie cilvēki jūtas pašpārliecinātāki un arī vieglāk atbild savā valodā.
7. Lielākā daļa aptaujāto, tas ir 76%, atbildēja, ka personāla darbība atbilst pieklājības normām. 20% respondentu uz šo jautājumu sniedz atbildi „drīzāk jā”. Un tikai 1 respondents uz šo atbildēja, ka drīzāk nē. Veikals „RIMI” vadība ļoti rūpējas par saviem klientiem un vēlas tiem piedāvāt visaugstākās kvalitātes apkalpošanu, tai skaitā arī ļoti pieklājīgu un atsaucīgu personālu.
8. 28% respondentu atbildēja, ka viņus neapmierina apkalpošanas ātrums pie kases. Dažkārt veikalā veidoja garas rindas un strādā tika 2 kases, kas klientus apgrūtina. 8% no aptaujātajiem atbildēja, ka nepieciešamības gadījumā, kad ātri jāatrod kāda prece, personāls nav atrodams. Vienu no respondentiem neapmierina kasieru attieksme un vēl vienu neapmierina tas, ka preces cena neatbilst uzrakstītajai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register