-
Personības pašizpētes darbs
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Domāšanas departaments | 4 |
1.1. | Radošā domāšana | 5 |
1.1.1. | Radošās domāšanas mīti | 7 |
1.2. | Stereotipiskā domāšana | 8 |
2. | Rakstura departaments | 9 |
3. | Temperamenta departaments | 10 |
4. | Komunikāciju departaments | 12 |
5. | Secinājumi | 13 |
Pielikumi | 14 | |
Izmantotie avoti | 22 |
Aklais lauks. Ir dažas lietas, kas citiem ir tik acīmredzamas par mums, bet paši mēs tās neredzam. Ja tās ir pozitīvas lietas, tad tās apzināties un likt lietā. Ja tās ir negatīvas, tad mums var nākties agrāk vai vēlāk sastapties ar sekām.
Tumšā zona. Svarīgākie dzīves aspekti un talanti var slēpties tumšajā zonā. Tas ir izaicinājums samazināt šo zonu musms ir iespēja paplašināt sava talanta un veiksmes robežas. Mēs atbloķējam savu slēpto potenciālu.Godīgi attiecoties pret saviem trūkumiem, pieņemot tos bez liekas stresošanas, mēs varam ar tiem strādāt un atbrīvoties.
Palielināt apzinātības lauku, nozīmē palielināt savas iespējas un izvēles.Tu vari to palielināt, spoguļojoties citos, jautājot par sevi. Būtiskākais, lai citi ir labi spoguļi tev.Tu vari to palielināt, kādam savam labam „spogulim” vairāk par sevi atklājot un ļaujot spoguļot tavu zemapziņas stāstu par atklāto.Tā ir katra apzināta izvēle kam un cik par sevi stāstīt. Kam un ko par sevi jautāt. Bieži ir tā, ka otrā redzamo mēs bez jautāšanas neatklājam. Jo sevišķi ja zemapziņas paudums ir pretrunā ar apzināti pausto.Vai tev vajag pret katru būt atklātam? Ir jāizvērtē vai atbilstošā situācija ir piemērota paust un atklāt redzamo.
5. Secinājumi
Katrs cilvēks ir personība un indivīds. Uz pasaules nav divu vienādu cilvēku. Katram piemīt kāds īpašību kopums vai atsevišķa īpašība,kas ir unikāla.Pētot sevi un analizējot katru departamentu, varu secināt,ka esmu radoša personība ar „smagu” raksturu. Pildot temperamentu testus, atbildes vairākos testos nesakrita, rezultāti dalījās,taču salīdzinoši vairāki rezultāti atbilda sangviniskajam un holēriskajam temperamentu tipam, kas tiešām atbilst patiesībai.
Izpildot numeroloģijas testu,ieguvu rezultātus .Izvērtējot savus rezultātus,es daļēji piekrītu šīm atbildēm. Es varu teikt,ka esmu pozitīvs cilvēks,patstāvīgs ,manī tiešām ir daudz enerģijas, garastāvoklis var noteikt lielu lomu manā gājumā, un mans prāts ir attīstīts, taču nevaru piekrist profesionālajam ciparam.…
Domāšana ir neatņemama cilvēka funkcija ikdienā. Ik uz soļa notiek domāšana, analizēšana, secinājumu veidošana. Cilvēka domāšanu var iedalīt dažādos veidos : • Kritiskā domāšana • Radošā domāšana • Loģiski analītiskā domāšana • Stereotipiskā domāšana u.c. Domāšana ir manipulācija ar informāciju, piemēram, veidojot uztveri, nodarbojoties ar problēmu risināšanu un iemesliem un pieņemot lēmumus. Domāšana ir augstākā izziņas funkcija, un domāšanas procesa analīze ir izziņas psiholoģijas sastāvdaļa. Bioloģijas kontekstā domāšana ir neironu grupu aktivācija. Ar domāšanu cilvēks var atklāt sakarības un atšķirības, kas eksistē starp objektīvām parādībām un norisēm. Domāšanas sākumpunkts ir problēmsituācija, kas veidojas, kad jāatrod paņēmieni mērķa sasniegšanai. Problēmsituācijā domāšana noris vairākās fāzēs
- Personības attīstība. Socializācijas process
- Personības pašizpētes darbs
- Personības un nelabvēlīgas vides mijattiecības
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Personības attīstība. Socializācijas process
Research Papers for secondary school11
-
Personības jēdzieni un to interpretācija dažādu personības teoriju radītāju skatījumā
Research Papers for secondary school12
Evaluated! -
Personības psiholoģiskais raksturs
Research Papers for secondary school12
-
Personības vajadzības un psiholoģiskās aizsardzības izpausmes pusaudžu vidū
Research Papers for secondary school30
Evaluated! -
Personības attīstības posmi psiholoģijā
Research Papers for secondary school52
Evaluated!