Latvijas tirgū uzņēmumam ir stabila pozīcija, bet, tā kā Latvijas tirgus ir ierobežots, tad ir jāapskata iespēja “iekarot” arī ārzemju tirgus. Veicot pētījumu, tika apskatīta iespēja atvērt franšīzi Lielbritānijā, jo šajā valstī ir liels latviešu skaits. Lai to izpētītu, tika veikta intervija ar Pica „Lulū” mārketinga vadītāju Inesi Vētru, kurā tika noskaidroti uzņēmuma plāni par izplešanos ārpus valsts robežām, kā arī tika veikta Lielbritānija dzīvojošo latviešu aptauja, lai noskaidrotu, vai viņi būtu gatavi apmeklēt pica “Lulū” picērijas, ja būtu iespēja.
Veicot interviju ar Inesi Vētru, tika noskaidrots, ka uzņēmuma mārketinga mērķi ir noturēt tirgus pozīciju Latvijā, kā arī noturēt vai palielināt pārdošanu un ar mārketinga palīdzību paaugstināt patērētāju lojalitāti. Zīmols Pica “Lulū” savu vārdu vēlas izplatīt ārpus valsts robežām, un kā viena no iespējamajām vietām, kur atvērt picēriju, tiek apskatīta Lielbritāniju. Lēmumu nosaka faktors, ka valstī ir liels strādājošo, dzīvojošo un studējošo latviešu skaits. …