Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:160294
 
Evaluation:
Published: 26.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  MĀCĪBU STILI UN METODES PIEAUGUŠO IZGLĪTĪBĀ    3
1.1.  Pieaugušo izglītības likumsakarības    4
1.2.  Pieauguša cilvēka mācīšanās īpatnības    5
2.  PIEAUGUŠU CILVĒKU MĀCĪŠANĀS MOTĪVI    5
  SECINĀJUMI    8
  LITERATŪRAS SARAKSTS    10
Extract

Par Eiropas Savienības valstu politikas stūrakmeni cilvēkresursu attīstības jomā tiek uzskatīta mūžizglītība. Informācijas sabiedrībā cilvēku zināšanām un prasmēm ir izšķiroša nozīme augsta labklājības līmeņa sasniegšanai. Tehnoloģijas strauji mainās, tāpēc zināšanas nepārtraukti jāpapildina, mācoties un pilnveidojot savas kompetences visa mūža garumā. Mūžizglītība ar īpaši organizētu gan formālo, gan neformālo tālākizglītības sistēmu sekmē pilnvērtīgu personas attīstību, ļauj cilvēkam veiksmīgāk pielāgoties jaunajām laikmeta un sociālajām pārmaiņām un, nemitīgi paaugstinot savu kvalifikāciju vai pat pārkvalificējoties, nezaudēt darbu, kas ir ļoti aktuāli mūsdienu globālajā sociāli- ekonomiskajā „dižķibelē”.
            Mūžizglītība vairs nav tikai viens izglītības un apmācību aspekts, tai jākļūst par vadošo principu, sniedzot un saņemot izglītību pilnīgi visās izglītības jomās. Ir divi vienlīdz svarīgi un savstarpēji saistīti mūžizglītības ieviešanas mērķi- aktīvas pilsoniskas attieksmes veicināšana un nodarbinātības veicināšana.
1. MĀCĪBU STILI UN METODES PIEAUGUŠO IZGLĪTĪBĀ
Pēdējos gados aktuāla kļuvusi mācīšanas un mācīšanās koncepcija. Tiek piedāvāti dažādi pedagoģiskās mijiedarbības veidi starp skolotāju un studējošo.
Mijiedarbība realizējas dažādi atkarībā no pedagoga izstrādātās filozofijas, pieredzes un valsts izglītības koncepcijas [5].
Strādājot ar pieaugušajiem, vajadzētu arī pārzināt pieaugušo uztveres īpatnības. Mācot pieaugušos, vajadzētu padomāt:
Kā veiksmīgāk pasniegt informāciju?
Kā atraisīt dalībniekus un panākt, lai viņi iesaistās?…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1127918
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register