Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:332142
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.06.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pieaugušo izglītības Latvijā raksturojums    4
2.  Likumdošana    10
3.  Institūcijas un platformas    12
3.1.  Eiropas savienības sniegtās iespējas    17
4.  Pieaugušo izglītības sistēmas    18
5.  Prasmes un kompetences    21
  Secinājumi    23
  Izmantotie avoti    24
Extract

SECINĀJUMI
1. Latvijā pieaugušo izglītības definīcija un pamatnostādnes tiek reglamentētas Izglītības likumā, Profesionālās izglītības likumā, Augstskolu likumā, normatīvajos aktos un MK noteikumos Pieaugušo izglītības pārvaldības modeļa ieviešanas plāns 2016.-2020. gadam.
2. Pieaugušo izglītība var būt formāla, neformāla un ikdienas. Pieaugušo izglītībā var tikt piedāvātas gan formālās, gan neformālās izglītības programmas. Gan formālās, gan neformālās mācību programmas pieaugušie var apgūt visa mūža garumā neatkarīgi no iepriekš iegūtās izglītības. Ikdienas mācīšanās ir izglītošanās, kas var notikt apzināti vai neapzināti, ikdienā un darba pieredzē apgūstot jaunas vai papildinot esošās zināšanas, prasmes, attieksmes un vērtības.
3. Latvijā pieaugušo izglītības galvenā atbildīgā institūcija ir Izglītības un zinātnes ministrija, tāpat pieaugušo izglītības organizēšanā iesaistās gan publiskās institūcijas (ministrijas, pašvaldības, valsts augstskolas, valsts aģentūras, valsts iestādes), gan privātās institūcijas (biedrības, uzņēmumi, organizācijas, nodibinājumi, privātās augstskolas). 4. Latvijā viens no galvenajiem pieaugušo izglītības izaicinājumiem ir piedāvāt katram cilvēkam tieši tās prasmes, kuras viņa sociālajā un karjeras situācijā nepieciešamas. Lielākie trūkumi saistīti ar nepietiekamu finansējumu, nepietiekamu koordinēšans un kontroles pārvaldību, nav izveidots mehānisms, kā fleksibli tiek reaģēts uz dažādu mērķa grupu vajadzībām, iedzīvotāju vidū vērojama zema izpratne un pieredze par PI būtību un piedāvājumu. šie faktori savukārt var izraisīt riskus- neīstenojot koordinētu pieaugušo izglītības politiku, nepalielināsies PI iesaistīto personu skaits, neizveidojot PI piedāvājumu, kas balstīts uz vidēja un ilgtermiņa darba tirgus prognozēm, netiks mazināta darbaspēka kvalifikācijas neatbilstība darba tirgus prasībām, neizveidojot ilgtspējīgu PI sistēmu, kas mērķēta uz kvalifikācijas iegūšanu, pārkvalifikāciju un nodarbināto tālākizglītību, netiks mazināti strukturālā bezdarba riski.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1379784
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register