Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:197329
 
Evaluation:
Published: 08.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Mācību procesa pilnveides nepieciešamība   
2.  Mācību centra „BUTS” darbības raksturojums   
3.  Pieaugušo izglītības raksturojums   
  Metodikas izvēle   
4.  Mācību procesa pilnveides iespējas frizieru kvalifikācijas apguvei   
  Radošuma attīstīšana   
5.  Mācību procesa pilnveides iespēju darbā ar darba meklētājiem mācību centrā „BUTS” praktiskā izpēte   
  Skolotāju anketu analīze   
  Secinājumi   
Extract

IEVADS

Mūsdienās ir ļoti aktuāls jautājums par pedagoga lomu mācību procesā, jo, mainoties valsts sabiedriskajai iekārtai, ir mainījušies arī izglītības sistēmas principi, izglītošanas metodes.
Padomju savienībā pedagoga loma bija galvenā un noteicošā mācību procesā, un tā rezultātā izveidojās mācību process, kurā netika mācīts domāt, pašam skolēnam radīt simbolus, atklāt tēzes, nemācēja meklēt patiesību, nemācēja šaubīties.
Pedagogi mācīja to, kas jāmāca, bija visgudri, un skolēniem bija bez ierunām jāpieņem viņu sniegtā informācija. Pedagogi „sastūķēja” bērnu galvās maksimāli daudz faktu un ideju, neraugoties uz to, vai tas skolēnu interesē vai nē, vai tas praksē būs nepieciešams vai nē.
Šodien ir citādi uzskati par to, kāda ir pedagoga loma mācību procesā, jo gan sabiedrība, gan izglītības sistēma ir demokrātiska.
Izglītības situācija veidojas skolēna un skolotāja dialogā, mijiedarbībā, sapratnē. Ja padomju sabiedrībā mācību process vairāk bija mācīšana(skolotāja darbības mācību procesā), tad šodien mācību process vairāk ir mācīšanās (skolotāja vadīta vai skolēna patstāvīga mācību darbība).
Pedagoga lomas ikdienas darbā skolā atkarībā no tā , ar ko pedagogs ir saskarsmē, ar ko sadarbojas – vai tie ir skolēni, vai vecāki, vai kolēģi. Tomēr vissvarīgākās, protams, ir lomas, kuras pedagogs realizē mācību procesā.
Skolu praktiskā darbība liecina, ka izglītībā vēl ir daudz neatrisinātu jautājumu saturā, darba formās, metodēs, metodiskajos paņēmienos. Lai šos jautājumus risinātu, ir jāpievērš uzmanība pašu skolotāju profesionālajai sagatavotībai, parādot augstu kvalitāti mācīšanas procesā, pārliecinot katru izglītojamo savu labāko spēju realizēšanā.
Mācot frizierus sabiedrībā ar ierobežotu atbildību „BUTS” , esmu nonākusi pie atziņas, ka skolotāja darbā ir ļoti svarīgi pilnveidot mācību procesa metodiku. Tas ir tādēļ, ka skolotājs, pārzinot savu sfēru, var nonākt pie interesantāka un loģiskāka mācīšanas veida, tādējādi atvieglojot izglītojamiem mācību procesa apguvi un radot visaptverošāko priekšstatu par konkrēto sfēru.
Skolotājas darbs, mācot frizierus, palīdz rakstīt man šo radošo darbu. Tādēļ esmu izvēlējusies tematu “Pedagoģiskā pieeja, paņēmieni, metodika”
Pētījuma objekts: Friziera kvalifikācijas apguve.

Pētījuma priekšmets: Friziera mācību pilnveidošana.
Pētījuma mērķis: Izzināt mācību procesa pilnveides iespējas darbā ar darba meklētājiem mācību centrā „BUTS”, apgūstot friziera kvalifikāciju.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register