Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:559746
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.05.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 17 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā analīze par klasesbiedra pievilcīguma vērtību kritērijiem jaunākā skolas vecumā    4
1.1.  Pievilcīguma kritēriji jaunākā skolas vecumā    4
1.2.  Vienaudžu vērtību kritēriji jaunākajā skolas vecumā    5
1.3.  Jaunākās skolas vecumposma psiholoģiskais raksturojums    7
2.  Kritēriju jaunākās skolas vecumā praktiskā izpēte    12
2.1.  Respondentu izlases un izmantoto metodiku apraksts    12
2.2.  Pētījuma norises apraksts un iegūto rezultātu apstrāde un analīze    14
  Secinājumi    20
  Izmantotā literatūra    22
  Anotācija    23
  Annotation    24
  Pielikumi    25
Extract

Slobodičikovs V. raksta, ka jaunie cilvēki – „skaistuma kalpotāji” visbiežāk priekšplānā izvirza estētiskos vērtējumus. Mīlestība pret skaistumu noved pie īsta ķermeņa ideāla. Jaunākā skolas vecuma bērnus piesaista rotas, viss, kas var piesaistīt skatienu, kas palīdz estētiski noformēt cilvēka ķermeņa vizuālo tēlu. (16;38) Bieži ir novērots, ka mazie bērni vēlas līdzināties savam elkam, mīļākajam multfilmu varonim, mūziķim, aktierim u.t.t. (autoritātei).
Sekojoši Slobodičikovs ir teicis, ka savos vienaudžos jaunākā skolas vecuma bērni vērtē vai viņam patīk tas pats elks, aktieris, multfilmu varonis u.t.t.
Estētiskam ideālam atbilst bērnu morālie ideāli, bezkompromisu un shematiski, ne vienmēr secīgi, kaut arī ņemot to vērā tas ir negaidīti šo bērnu vecumam.
Žans Piažē raksta, ka pastāv arī uzskats, ka šajā vecumā var attīstīties morālie principi. Bērni sāk saprast, ka tas nav tikai pakļaušanās vai pievienošanās noteiktai sociālai morālei, bet labprātīga pienākumu pieņemšana. Mēģinājums pašapliecināties. (13;215)
Vengers A. min, ka ģimenēs, kurās ir augsti morāles principi, ir liela iespējamība, ka bērns iemācīsies šos principus, un izmantos tos vērtējot līdzcilvēkus, un mēģinot atrast tajos morālās vērtības, un ne tikai vērtēt pēc estētiskiem principiem. (7;56) Šie bērni vairāk savus vienaudžus vērtē kā personības, viņi ļauj vienaudzim sevi pierādīt, un attaisnot cerības. Bērni, kuri ir auguši ģimenēs, kurās tiek izkoptas morāles vērtības ir grūtāk pārliecināt par to, ka vērtēt konkrēto vienaudzi vajadzētu pēc tā, kā viņš ģērbjas vai kā izskatās viņa māja, vai viņš nāk no sliktas ģimenes vai viņš ir rupjš u.t.t. Šis bērns tik viegli nepakļaujas citas autoritātes viedoklim, jo viņam ir izveidojies pašam savs viedoklis pie kā viņš arī pieturās un pēc kā viņš vērtē līdzcilvēkus.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1142073
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register