Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:971827
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.11.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Uzņēmums savus ieņēmumus var ietekmēt, izmainot pārdošanas apjomus, līdz ar to uzņēmuma galvenā problēma ir peļņu maksimalizējoša vai zaudējumu minimalizējoša produkcijas izlaides apjoma noteikšana. [3,153] Peļņas maksimizēšanu pilnīgas konkurences apstākļos ierobežo ražošanas tehniskās un tehnoloģiskās iespējas un citu resursu daudzums. Turklāt īslaicīgā periodā ražošanas jaudas paliek nemainīgas. Uzņēmums, kas darbojas pilnīgas konkurences tirgū, ne vienmēr gūst peļņu īslaicīgā periodā, jo līdzsvarota tirgus cena īslaicīgā periodā var izrādīties zemāka nekā uzņēmuma vidējās izmaksas, padarot pat neiespējamu izmaksu segšanu.
Analizējot pilnīgu konkurenci, var secināt, ka pilnīgas konkurences apstākļos iekļūšana tirgū un izkļūšana no tā ir samērā viegla, jo visiem pircējiem un pārdevējiem ir pilnīga informācija par pārdodamo preču cenām. Šādos apstākļos nevienam uzņēmumam nepieder tāda tirgus daļa, kas spētu ietekmēt produkcijas cenu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register